Skocz do zawartości
Therion

Gear S wariuje po aktualizacji, serwis odmówił naprawy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Zegarek mam od grudnia 2015. Po ostatniej aktualizacji zaczął mi wariować. Pokazywał na przemian dwie różne godziny i w oka mgnieniu zżerał baterię. Przywracanie go do ustawień fabrycznych pomagało ale tylko na kilka dni, później ponownie wariował w identyczny sposób. Nigdy nie był zalany, nic złego się z nim nie działo. Na wyświetlaczu była założona folia ochronna.

     

    Kilka dni temu, gdy ponownie zaczął wariować zmieniłem kolejność - najpierw odinstalowałem wszelkie aplikacje z telefonu a później chciałem go zresetować, ale niestety, nie wpuścił mnie do menu (w tym czasie cały czas migał naprzemiennie tymi dwiema godzinami). Podałem się i oddałem go do serwisu. Dziś serwis do mnie oddzwonił. Odmawiają naprawy, ponieważ gdzieś jest pęknięty wyświetlacz. Mogę zlecić naprawę płatną, koszt wymiany wyświetlacza... uwaga.... 1800zł.

     

    Nie miałem pękniętego wyświetlacza! Co to za durny koszt naprawy, przewyższający wartość nowego urządzenia! 

     

    Zażądałem zwrotu zegarka, zdejmę mu folię, obejrzę to "pęknięcie" i pomyślę co zrobić dalej. Gear 2 jest fajny, być może kupię nowy, taki sam, ale nie odpuszczę sprawy i będę interweniował u Rzecznika Praw Konsumentów i  samym w Samsungu. W mojej ocenie, uszkodzili mi go ostatnią aktualizacją i to jest prawdziwa przyczyna awarii.

     

    Chciałem się z Wami tym podzielić, bo może komuś coś podobnego się przydarzy.

    Edytowane przez Therion

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jackpe

    Zainstaluj poprzez Kiess jeszcze raz system. Powinno pomóc.

    SM-T705 + Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie jest to samo ...

    Sam włączający się i wyłączający gear s - bez powodu ! przywracanie ustawień fabrycznych jak i wipe z poziomu recovery nic nie daje. Po jakimś czasie sytuacja się powtarza, w między czasie nie są instalowane żadne aplikacje. Co może być przyczyną oprócz tego że "jest zepsuty" ??

    A wygląda to mniej więcej tak :

    https://youtu.be/bp1bqHBaehs

    Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

    Edytowane przez karateka28

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jackpe

    Napisałem powyżej Twojego postu co trzeba zrobić.

    Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No i ja to zrobiłem , bez zmian

    Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jackpe

    Podobne objawy występują przy wyłączonym BT w zegarku.

    Wyjście chwilowe. Wyłącz BT. Są jeszcze inne możliwości, ale pracochłonne.

    Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jakie to są te pracochłonne możliwości ??

    Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jackpe

    Jedną już zrobiłeś, czyli ponownie zainstalowałem room w Gear S.

    Reset Gear. Odinstalowanie wszystkich programów dla Gear S z telefonu. Znajdziesz je w ustawieniach, aplikacje., wszystkie. Te systemowe dla Gear są z żółtą ikoną. Ogólnie musisz wywalić wszystko co jest związane z zegarkiem. Na końcu odinstalowamie Gear Menadżer.

    I zabawa w instalację od początku, tak jak po zakupie. Upierdliwe, ale podobno pomaga na wyłączając się ekran.

    SM-T705 + Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok, spróbuję. Zrobiłem już wszystko oprócz odinstalowania menedżera.

    Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jackpe

    Tylko pamiętaj o tym, aby wejść w ustawienia systemu i z tej pozycji odinstalowywać. W ten sposób min wyrzuca się apki dla Gear zainstalowane przez managera, które potem niby odinstalowaliśmy a one dalej na naszym koncie w Samsungu wiszą jako zakupione.

    Powodzenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x