Skocz do zawartości
ADR8000

W-support, serwis, gwarancja - opinie, dyskusja. Temat zbiorczy.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Planuje zmiane mojej xperi M wlasnie na Z3C. Zakup planuje dokonac w T-mobile. Moje pytanie czy w UK bedzie obowiazywac normalnie gwarancja na telefon?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Z3 dostalem jakis tydzien temu i dwa dni pozniej juz bylo po tylnim szkle.

Moglbym go wyslac do autoryzowanego serwisu, gdzie koszt naprawy jest niewiele wyzszy niz gdzie indziej, ale odstrasza mnie czas oczekiwania. Nie zdazylem sie nim jeszcze nacieszyc!

Teraz pytania:

Trafilem na info, ze nikt poza autoryzowanym serwisem nie zapewni mi wodoszczelnosci. Dzwonilem juz do paru miejsc i panowie zapewniali, ze wodoszczelnosc bedzie utrzymana. Jak to w koncu jest? I czy w ogole warto sobie z tego powodu zaprzatac glowe, bo podobno nawet w fabrycznie nowych telefonach roznie z wodoszczelnocsia bywa.

Druga sprawa. Czy po takim zabiegu, gdybym pozniej naprawial telefon u autoryzowanego serwisanta (mam ubezpieczenie), moga sie przyczepic do tej naprawy na boku?

Sprawa ostatnia. Rozumiem, ze przy otwieraniu telefonu zerwane zostaja jakies plomby itd, ale gdybym pozniej rozwalil np. przednia szybke to i tak sie zorientuja w autoryzowanym serwisie, ze z tylu bylo cos robione?

A no i czy ktos moze polecic jakis dobry serwis w Krakowie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postaw się w roli gwaranta czy chciałbyś aby ktoś nie wiadomo kto i czym grzebał w sprzęcie za który Ty odpowiadasz. Konkluzja albo serwis i gwarancja późniejsza, albo samodzielne grzebanie wybór należy do Ciebie. Ale skoro masz ubezpieczenie to chyba powinno ono obejmować takie uszkodzenia a jeżeli nie to po co Ci takie ubezpieczenie. No ale to nie moja sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jak nieautoryzowany serwis będzie naprawiał.

Jeśli użyje oryginalnych części i takiej samej metody to nie będzie widać różnicy.

Wodoszczelność też od tego zależy. Jeśli zechcą zrobić tanio to mogą szkło tylko przykleić bez uszczelnienia.

Plomby nie zostają zerwane, a odklejenie tylnej szyby nie wymaga gmerania przy przedniej.

U siebie wymieniłem w lokalnym serwisie bo robili to prawie od ręki a autoryzowany mimo, że tańszy to trzy tygodnie potrzebuje.

Uszkodzenie mechaniczne nie podchodzi pod gwarancję, więc jak później rozwalisz przednią to będzie im bardzo wszystko jedno czy gwarancję masz czy nie. I tak nikt do niej nie zajrzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po 2 miesiącach użytkowania z3c zaczęły mi dziś przerywać słuchawki, ewidentnie gniazdo słuchawkowe nie łączy, próbowałem z kilkoma słuchawkami

Pytanie zatem:

telefon ma 2 miesiące, ale zaraz po kupnie odblokowałem bootloader ze strony sony.

Czy taka naprawa będzie gwarancyjna, czy od razu wpiszą mój telefon na czarną listę i żegnaj gwarancjo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
telefon ma 2 miesiące, ale zaraz po kupnie odblokowałem bootloader ze strony sony

Jeżeli jest odblokowany bootloader (nie ważne skąd wzięty) to żegnaj gwarancjo......:orany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi przy wymianie szybki sprawdzali czy telefon jest w pełni oryginalny i wgrywali najnowszy soft. Więc nie masz co liczyć na gwarancje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdziwiłem się, wymienili na nowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
andy503

Zwykle jak się zablokuje ponownie bootloader i wygra oficjalny Sony (już nie raz oddałem) to nie ma problemów z gwarancją. Były też przypadki, że ludzie oddawali telefon odblokowany z cyanogenmod i też naprawa gwarancją była uwzględniona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie , jestem a może byłam posiadaczką telefonu sony xperia z3 compact , zeszłej niedzieli wybraliśmy się na basen i tradycyjnie chciałam wykonac kilka podwodnych zdjęć (wsześniejsze próby przechodził pozytywnie) miałam zamknięte obie zaślepki , po wyjściu z wody telefon zaczął szaleć , nie widział karty sim ,kilka razy się ponownie uruchamiał, zobaczyłam że aparat jest zaparowany a w slocie karty sim są minimalne śladny wody , telefon przestał reagować na dotyk i zaczął ,,skrzypieć'' wyświetlacz tak jakby wybiło go lekko do góry , dziś sprawdziłam status naprawy w serwisie i przy gwarancji jest napisane : NIE , czy to oznacza że telefon nie naprawią w ramach gwarancji ?

 

Notatka od Moderatora: Iza9991
wykrzyk.png temat przeniesiony do odpowiedniej sekcji

 

 

46874007148667799191.jpg

Edytowane przez Singularity

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.