Skocz do zawartości
ADR8000

info W-support, serwis, gwarancja - opinie, dyskusja. Temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Poczekaj aż coś ruszy i napiszą że urządzenie do nich dotarło. Jeśli nie przyjeliby twojej gwarancji to wyslaliby ci kosztorys naprawy. Jeśli go nie przyjmiesz do odsylaja urządzenie, a jeśli przyjmiesz to wysyłasz pieniądze i ci go naprawiają. Najpierw jednak poczekaj aż pojawi się informacja że urządzenie już u nich jest

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@Iza9991 

     

    Notatka od Moderatora: Singularity
    wykrzyk.png

     

    temat edytowany zgodnie z zasadami forum. Proszę na przyszłość, aby temat oddawał sedno problemu

    Edytowane przez Singularity

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    renji84

    Spokojnie Iza. Ja też się zdziwiłem jak jak zobaczyłem że gwarancja NIE. To oznacza, że jeszcze nie uznano gwarancji bo telefon nie trafił do technika. Życzę ci powodzenia i mam nadzieję że nie masz czarnego egzemplarza bo poczekasz do września jak ja.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dayvid

    U mnie ta sama sytuacja. WIelokrotnie go moczyłem, myłem etc aż któregoś razu po wyjściu z basenu telefon zaczął wariować aż w końcu zaciął się całkowicie. Niepotrzebnie go zrestartowałem przyciskiem pod zaślepką bo więcej już się nie obudził. :crybaby:

    Kupowałem go nowego z salonu Plusa więc po paru dniach w ryżu poszedłem z gwarancją go zgłosić. Dokładnie po tygodniu dostałem info, że nie mają we Wrocławiu niestety płyt głównych ale gwarancja została uznana.

    Jutro/pojutrze mam go odbierać. Mam nadzieję, że faktycznie naprawiony bo w W-SUPPORT nie mogli go zlokalizować po IMEI. Dam znać jak już odbiorę.

     

    Ostatnimi tygodniami wszystkim znajomym uznali gwarancje, co mnie dziwi z powodu powszechnej w internecie okrutnej polityce gwarancyjnej 'wodoszczelnych'  :lol2:  telefonów Sony. Czekam na info Iza czy Tobie też się udało.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeverpl

    Witam, ja w piątek dowiedzialem się, że telefon wysłany na gwarancję z powodu cichnącego co raz bardziej głośniczka rozmów, stracił gwarancję z powodu uszczerbku okolo 1mm na szkle wyswietlacza i panela tylnego, zero śladu upadków, miażdzenia itp (naklejone były szkła hartowane), a odmowili naprawy. Z tym serwisem to loteria, sony, chyba płaci za odrzucanie gwarancji, a nie za naprawy :( . Jeszcze nie znam kosztorysu, ale mam nadzieję, że chcą tylko za wymianę glośniczka, a nie ekranu, ktorego de facto wymieniać nie chcę i nie potrzebuję. Link do zmasakrowanego szkła: http://shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=2015/ER/07/65155013030401.jpg

     

    Pamiętajcie, że oddając tel do naprawy musicie wcześniej trzymać go w gablocie z pancernego szkła i najlepiej w ogóle nie używać :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dayvid

    Nie powiem, żebym specjalnie dbał o telefon, bo nie kupowałem drogich etui a tylko jedno -  z wątpliwego silikonu, przezroczyste, za 20 złotych. Na ekran zawsze kupowałem lepsze folie a tym razem - zwyczajną z zestawu. (Swoją drogą matowa bardzo fajna)
    Zmierzam do tego, że oddając telefon nie było na nim żadnych uszkodzeń. Nie trzymałem go w gablocie z pancernego szkłą, używałem raczej jako pancernego telefonu :kosz: a jednak nic się nie stało i w formularzu gwarancyjnym rubrykę z uszkodzeniami ekspedientka zostawiła pustą. (bardzo miła ale napisała caps lockiem, że telefon się nie WŁANCZA. Tragedia. Myślałem, że tylko policjanci takie błędy strzelają (ajfon, somy, iksperia etc) :facepalm2:)


    Z tego co pamiętam to głośnik to nie droga sprawa w naprawie. Żeby tylko sami nie zdecydowali się naprawiać ekranu, bo szkoda faktycznie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeverpl

    Niestety, kosztorys zawiera odnowę urządzenia, koszt 640 zeta brutto. Nie ma znaczenia czy tego chcę czy nie, bez wymiany wyświetlacza wogole go nie naprawią. Czy to na gwarancji czy to bez niej. Jakaś masakra w tym sony.

    Edytowane przez jeverpl
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bluur

    Witajcie. Moja Xperia ma wadę - gdy dotkniemy mocniej środek ekranu to skrzypi a na ekranie robią się kolorowe 'poświaty'. Oprócz tego po zanurzeniu telefonu do wody na 5cm głębokości, głośnik zaczął grać o wiele słabiej.

    Mam zapakować telefon w pudełko max 20x30x10 i oczekiwać na kuriera. Moje pytanie - jak telefon przygotować software'owo?

     

    Mam androida 5.0.2 wersję chyba nordycką, ma roota i jakiś customowy recovery ale nie pamiętam nazwy. Nigdy nie odblokowywałem bootloadera.

    Jak pozbyć się tego roota i recovery? Wgrać system od nowa na ten telefon?

    Bo zależy mi by nie wykryli nic od strony software..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli bl nie odblokowany to chyba wystarczy wgrać stocka przez Flash toola ale niech ktoś potwierdzi ;)

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x