Skocz do zawartości
ADR8000

info W-support, serwis, gwarancja - opinie, dyskusja. Temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Zgłoś to jeszcze raz na gwarancji. Jeśli przy telefonie nikt po za serwisem nie grzebał, to albo wymienią wyświetlacz albo dostaniesz nowa sztukę. Większe szanse na wymianę na nowy telefon będziesz miał, jeśli zglosisz naprawę z tytułu rękojmi. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    _tommy_

    Jeśli telefon był bodajże 3-krotnie naprawiany z powodu tej samej wady/usterki istnieje opcja wymiany na nowy.

    Wg mnie Sony powinno wymienić na nowy ze względu na wadę fabryczną urządzenia ale jak to faktycznie rozegra producent to ciężko określić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś dostałem z5 compact, w z3c odkleil się wyświetlacz

    Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x