Skocz do zawartości
ADR8000

info W-support, serwis, gwarancja - opinie, dyskusja. Temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Zakupilem telefon w sklepie internetowym i otrzymalem fakture proforma, czy taka wersja faktury jest uznawana przez serwis sony?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A telefon już fizycznie masz u siebie, czy proformę otrzymałeś aby na jej podstawie dokonać zapłaty za telefon, który zostanie do Ciebie dopiero wysłany?

    Edytowane przez martinez-acp

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dopiero dzis zostalwyslany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak czy owak, faktura pro-forma to dokument handlowy, a nie księgowy. Na jej podstawie opłacasz zakup, a faktura vat powinna przyjść z towarem lub w terminie do 7 dni od zakupu. Pro-forma nie potwierdza zakończenia transakcji, wiec musisz otrzymać fakturę vat.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzisiaj dostałem informację, że telefon został naprawiony (wymiana pł. głównej) - teraz nie rozumiem polityki Sony, dlaczego nie zrobiono tego od razu? Znaczy to, że najpierw nie miałem racji, a teraz mam?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czekaj, to anulowali ci gwarancje i kazali ci potem wysłać telefon na anulowaną gwarancje? Gdzie tu logika? XD

    To chyba dobrze że naprawili. Ale czemu to zrobili? Przecież w tym egzemplarzu puściły uszczelki w zaślepkach, a sprzęt do testów który dostarczyło sony do w-supportu dociska zaślepki. A więc można założyć że test szczelności znów był pozytywny. A więc czemu naprawili? Może faktycznie ktoś odgórnie się tym zajął :D

     

    @Offtop

    Czy starsze modele też mają się trzymać tego by nie poruszać ani nie robić zdjęć telefonem pod wodą? Czy to dotyczy tylko Z5 i nowszych?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sroczkin

    Uważam ze za dużo juz dostali zgłoszeń gwarancyjnych o zalaniu i przez to ze tyle musieli wymienić telefonów w Z5 próbują się jakoś zabezpieczyć przed strata kasy . 

    http://www.##### /aktualnosci/xperia-fotografowanie-smartfonem-pod-woda-nakazy-sony.html

    Edytowane przez sroczkin

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@Cymoniasty

    Tylko Z5, zmiana deklaracji po nastąpieniu sprzedaży produktu i wypuszczeniu reklam jest niedopuszczalne, o takie coś można powalczyć w sądzie.

    Telefony, które mająreklamy z deklaracjami wododporności:

    XPERIA Z,ZR,Z Tablet,ZL

    XPERIA Z1,Z1C,Z1U,Z1F

    XPERIA Z2,Z2 Tablet

    XPERIA Z3,Z3C,Z3 Tablet,Z3 Tablet Compact

    XPERIA M2 Aqua, M4 Aqua, M5

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ginger

    Niestety takie przypadki jak w filmiku powyżej się zdarzają i to co stanie się potem świadczy o marce. Gdyby Sony przyjęło i szybciutko wymieniło telefon na nowy przepraszając za wpadkę, nie widziałbym w tym problemu. No zdarza się, gdzieś na lini produkcyjnej jeden ze stu tysięcy telefonów ma źle spasowane zaślepki. Ale takie pójście w zaparte i żenujący poziom obsługi sprawia, że nie ma w ogóle o czym gadać. Jak kupiłem Z3C to tak się spodobał znajomym, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy kupiło go 8 (!) moich znajomych. Nigdy wcześniej żaden telefon który posiadałem nie cieszył się taką popularnością wśród znanych mi osób. Mały, zgrabny, szybki, z mocną baterią, wodoodporny, relatywnie niedrogi. I kobiety i mężczyźni po wzięciu go do ręki mówili "oo w końcu masz jakiś fajny telefon w sensownym rozmiarze" czy "ale ładny". A po takich historiach aż mi wstyd, że go komukolwiek polecałem... z tego co wiem, wszyscy w mniejszym lub większym stopniu testowali jego wodoodporność i całe szczęście nikomu nic się nie stało.

     

    Mimo to po historii opisanej powyżej będę wszystkim odradzał ten model nie tylko ze względu na wątpliwą wodoodporność, ale głównie ze względu na tragiczne podejście Sony i serwisu do sprawy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@ginger

    Jaką wątpliwą wodoodporność? Wodoodporny jest i to 100%. Za to nie jest wodoszczelny a to różnica :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x