Skocz do zawartości
ADR8000

info W-support, serwis, gwarancja - opinie, dyskusja. Temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja mam na fakturze napisane przelew i reklamowałem Z3C w serwisie i nie pytali o dowód wpłaty itp - przyjęli bez problemu. Faktura jest fakturą i nie ma obowiązku wpisywania na fakturze nr seryjnego telefonu - to nie jest środek trwały o wartości powyżej 3500zł. Nie dajmy się zwariować ludzie :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@ziksinski

    nie chodzi o to aby zwariować, ale faktura, ktora dostal Kolega wyzej jest zwyczajnie zle wypelniona - "twierdza" ze ma zaplacic za cos za co juz zaplacil:) - mowa o tym konkretnym wypadku, czy to tak trudno zrozumiec?

    zawsze kupujac zabawke za ponad tysiak masz w nosie to jakie dokumenty daje Ci sprzedawca??

     

    nie wprowadzajmy ludzi w blad, czym innym jest praktyka w-support i jakis tam konkretny przypadek, a czym innym jest stan faktyczny i ich formalne wymaganie

     

    cytat z w-support

     

    "Na terenie Polski wymaganymi dokumentami są: oryginalny dowód zakupu zawierający datę zakupu, model oraz numer IMEI urządzenia, a także poprawnie wypełniona karta gwarancyjna.

     
    W przypadku naprawy gwarancyjnej konieczne jest załączenie dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej. Dokumenty te muszą jednoznacznie wskazywać na przynależność do danego urządzenia. Na dowodzie zakupu powinien znajdować się czytelnie wpisany nr seryjny lub nr IMEI urządzenia. W przypadku braku tej informacji na dowodzie zakupu, karta gwarancyjna musi być w pełni wypełniona, czyli zawierać: datę sprzedaży, nr seryjny lub IMEI urządzenia oraz pieczątkę i podpis sprzedawcy, który wystawił dowód zakupu.
     
    W przypadku braku oryginalnego dowodu zakupu proponujemy kontakt ze sprzedawcą. W razie braku karty gwarancyjnej, istnieje możliwość wydania jej duplikatu.
     
    Chcielibyśmy Pana powiadomić o tym, że warunkiem koniecznym, żeby duplikat został wydany jest obowiązek dostarczenia jednego z wybranych dokumentów:
    • faktura/paragon zakupu z czytelną datą transakcji oraz numerem IMEI 

    • kopia umowy/aneksu zawartego z operatorem. "

    Edytowane przez martinez-acp

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@renji84  to nie jest "wymysł Sony PL" tylko światowe zmiany. 

    Jednakże, zgodnie z tym co twierdzi Sony nic w zasadzie się nie zmienia poza tym w jaki sposób reklamują wodoszczelność to raz, a dwa zmiany mogą objąć tylko Z5 (Z3+ też bo takie zapisy były dla tego modelu) ale z3 i z3c nie mogą nic zmienić 

     

    news o tym http://android.com.pl/news/46503-afera-o-nic-sony-objasnia-nowe-warunki-wodoszczelnosci-flagowych-xperii/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie.

     

    Jakiś czas temu miałem podejrzenie co do nieszczelności mojego telefonu: http://forum.android.com.pl/topic/243467-zalany-telefon

    Wysłałem telefon do w-support. Po 3 tygodniach przysłali mi tylko zresetowany telefon, a w dokumentacji taki screen:

     

    demojpg_shwnnph.jpg

     

     

    Problem w tym, że nadal jak wchodzę w service-menu -> service tests -> pressure sensor to ciśnienie jest na poziomie 988,8 milibarów. Jak naciskam palcami na ekran to ciśnienie wzrasta do 989 milibarów na niecałą sekundę, a potem znów wraca do podstawowej wartości.

    Po zakupie tego telefonu tak nie było - ciśnienie wzrastało niekiedy nawet do 1000 milibarów i trzymało bez problemu.

    Jakim cudem im w w-support na tym teście wszystko wyszło pięknie, elegancko skoro mi ten test ewidentnie wskazuje, że coś jest nie tak? Może to być wina zaślepek? Ich test nie uwzględnia ewentualnej nieszczelności zaślepek?

     

    Druga sprawa - mam zestaw słuchawek z sony, który jest dołączany do każdego telefonu. Jedna ze słuchawek mi się uszkodziła i po prostu nie gra. Podobnie mam z kablem USB do ładowania / przesyłania informacji z PC na tel - kabel USB po prostu nie łączy, nie ładuje, jakby też coś się w nim uszkodziło.

    Biorąc pod uwagę, że na akcesoria dali mi rok gwarancji (tak mi się wydaje) - jak to do nich podeślę, wymienią mi te dwie rzeczy czy będą problemy? Miał ktoś już styczność z takim problemem?

     

    Pozdrawiam.

    Edytowane przez patrikos23
    Obrazy wstawiamy w spoilerze - poprawione. Proszę o tym pamiętać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To dobrze, znaczy że szczelny. Gdyby nie był szczelny to by w ogóle nie wzrastało. Jak

     

    .

    Wraca bo to jest test barometru (czujnika ciśnienia), a nie szczelności telefonu. Wraca do ciśnienia jakie wywiera powietrze na telefon/czujnik.

     

    Nie wiem czy wiesz, ale czym mocniej wciśniesz ekran tym wyższe ciśnienie wytworzysz. To nie działa na dotyk. I nie mogło trzymać najwyraźniej coś ci się pomyliło.

     

    Tak jest, nie uwzględnia bo to telefon wodoodporny, a nie jak większość myśli wodoszczelny. Certyfikaty są tylko dodatkiem.

    Ale jak otworzysz zaślepki i zrobisz test to zobaczysz że ciśnienie wtedy nie wzrośnie nawet o te 0,1 więc raczej są szczelne.

    Edytowane przez Singularity
    nie cytujemy ostatniego postu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nikke

    kliknij 4 palcami mocno u mnie wzrasta wtedy o ok .5 zależy od siły nacisku a tel. sprawdzałem i jest wodoodporny :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przecież to jest logiczne, że jeśli trzymałby to ciśnienie to na liczniku nic by nie spadało, dopiero jak przestałbym dociskać palcami ekran. W przeciwnym wypadku wskazuje to na fakt, że ciśnienie ucieka gdzieś bokiem.

    Nic mi się nie pomyliło, wcześniej wzrastało to ciśnienie i to sporo, teraz o 1 milibar i od razu spada, mimo że ciągle dociskam ekran palcami.

     

    Kolejny fakt jest taki, że kwadracik, który sugeruje zawilgocenie telefonu kiedyś był biały, obecnie jest jakby różowy.

    Edytowane przez Michael2318

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja w moim telefonie, który wiele razy wkładałem pod wodę i to bez problemów wytrzymał jak robie Pressure Test to przy nacisku na ekran ciśnienie wzrasta o około 4-5 milibary a po około 4-5 sekundach mimo że dalej trzymam palec to się wyrównuje do poprzedniej wartości. Skoro Tobie wzrasta tylko o 1 milibar to znaczy, że masz dość małą szczelność. Ja na Twoim miejscu bym nakręcił filmik jak dociskasz zaslepki i wkładasz do wody. Jak Ci się zaleje to wysyłasz z filmikiem i na MOJĄ logikę muszą Ci gwarancję uznać tym bardziej, że wczesniej dostałes pozytywny test. Jak się nie zaleje to tym lepiej dla Ciebie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I tak zrobię bo to chyba jedyne wyjście... Dziś dzwoniłem już do serwisu SONY w Warszawie. Powiedziałem im, że miałem "małą" przygodę z telefonem, ale finalnie działa. Powiedziałem, że test w service-menu -> pressure sensor słabo wypadł, a czerwony kwadrat sugeruje ewidentne zawilgocenie telefonu. Kobieta poprosiła o numer IMEI i powiedziała, że widzi ewidentnie, że telefon przeszedł szczelność, a moje testy w serivce-menu są tylko poglądowe, a fakt czerwonego kwadratu oznacza, że telefon złapał wilgoć przez to, że otwartą zaślepką dostała się woda. Podziękowałem jej za "pomoc" bo w sumie jestem w czarnej d**ie. Serwis twierdzi, że telefon szczelny. Samo urządzenie zaś ewidentnie wskazuje na to, że nie dość, że nie jest szczelne to zostało już raz zawilgocone.

     

    Zrobię tak, że udam się do serwisu SONY i poproszę pracownika o zamoczenie telefonu w szklance/dzbanku na jego odpowiedzialność, filmując całą akcję albo ewentualnie sam go zanurzę w wannie i to nagram. Jestem niemal przekonany, że telefon padnie i nie przejdzie tej próby, ale póki łapie mnie gwarancja - warto narobić nieco cyrków, walcząc o swoje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak jest, nie uwzględnia bo to telefon wodoodporny, a nie jak większość myśli wodoszczelny. Certyfikaty są tylko dodatkiem.

     

    Myśli nie bez powodu:

     

    9tZrAtg.png

    • Lubię to! 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x