Skocz do zawartości
ADR8000

info W-support, serwis, gwarancja - opinie, dyskusja. Temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Tak, masz racje. Pomyliło mi się z z5c która już nie jest reklamowana jako wodoszczelna, a właśnie wodoodporna. Sory za wprowadzenie w błąd :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Doman

    Czesc.

     

    Niestety musze odeslac mojego Z3C do serwisu. Wczesniej mialem zrobionego ROOTa, DualRecovery, wszystko na stockowym KitKacie... wszystko zgodnie z tym tutorialem:

    http://forum.xda-developers.com/z3-compact/general/how-to-root-backup-drm-keys-t3013343

     

    Wgralem wiec oficjalne oprogramowanie Flashtoolem, wymazujac przy okazji wszystkie dane. Soft sie zmienil (wrocily smieci operatora), ROOT nie wykrywa, do Recovery wejsc juz nie moge.

     

    Czy powinienem zmienic/sprawdzic cos jeszcze zeby pozbyc sie sladow ingerencji w oprogramowanie?

    Edytowane przez Doman

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko root? Nie odblokowywales bootloadera ? Jeśli nie to to wszystko.

    Wysłane z mojej Z3

    Compact przy użyciu Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adek89

    Nie będzie jak w grał nowy soft

    Wysyłane z Compacta za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

     

    nie wiem czy dobry dział, jeśli nie - z góry przepraszam. Panowie, mam takie pytanie. Czy do uznania gwarancji jest potrzebna podbita karta gwarancyjna czy wystarczy faktura? Dwa tygodnie temu przedłużałem umowę w Play i telefon do mnie dojechał kurierem. Jako, że pudełko było fabrycznie zamknięte nie mam podbitej karty gwarancyjnej a jedynie posiadam fakturkę. Czy w takiej sytuacji (przyszłościowo, odpukać mam nadzieję, że nic się nie będzie działo z telefonem) muszę podbić kartę gwarancyjną? Jeśli tak to gdzie? Mogę to zrobić w każdym punkcie sprzedaży?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jotwu

    Karta gwarancyjna pewnie też potrzebna (nawet nie podbita) jak i oczywiście dowód zakupu (faktura)

    Ja mam tel z plusa i u mnie również gwarancja nie jest podbita

    Połączony post:

    Sprawdziłem

    Nawet nie jest potrzebna im ta karta gwarancyjna a jedynie dowód zakupu (powinien na nim być nr imei urządzenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    hitman12

    Wystarczy sama faktura zakupu,nawet nie musi być wpisany nr.imei,oddawałem Note 2 do naprawy w autoryzowanym punkcie Samsunga w Łodzi i miałem tylko fakturę zakupu i nie podbitą kartę gwarancyjną,w salonie gsm również nie powinni robić problemów.Jednak jeśli wysyłasz bezpośrednio do punktu serwisowego to może być problem ponieważ serwisy zwykle wymagają jeszcze podbitej gwarancji.Jednak to zależy na kogo trafi telefon,jeżeli będzie służbista to może być problem.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jotwu

    Serwis samsunga to nie serwis Sony

    Jest potrzebne to co napisałem i jest to informacja z serwisu

    @@mati1414 tak więc trzymaj się tej wersji co podałem a żadnych "problemów" nie będzie

    I w razie usterki ślij bezpośrednio do w-support.pl a będzie szybciej i sprawniej niż przez operatora czy też miejsce zakupu

    Edytowane przez jotwu
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki panowie za rzeczową odpowiedź. Kartę gwarancyjną oczywiście mam, ale nie podbitą. Na fakturce jest numer IMEI więc wszystko powinno być OK "w razie niemca" ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x