Skocz do zawartości
pedross

Telefon gubi zasięg i nie łączy się z siecią 3G i LTE (Play)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Mam problem, ponieważ nie działa mi Internet 3G i LTE w Playu. Kupiłem telefon na olx rzekomo z mikrofonem do wymiany. Rozmawiając przez telefon rozmówca słabo mnie słyszał, chyba, że krzyczałem do słuchawki, albo rozmawiałem na głośnomówiącym. Głos w wideo był w porządku, w rozmowach przez Facebook Messenger też, więc wyeliminowałem usterkę sprzętową. Telefon przed kupnem był naprawiany przez jakiegoś pseudo specjalistę, który myślał, że kiepski mikrofon to wina romu i wgrał Rom z brandem AT&T (HTC miał wtedy cida HTC__304 czyli z hiszpańskiej dystrybucji). Niestety na tym romie telefon gubil ciągle zasięg i nie łączył się z 3g i lte. Szybko zorientowałem się, że AT&T działa na innych częstotliwościach niż europejskie i zrobiłem S-OFF, zmieniłem cida na HTC__001, wgrałem Android Revolution HD z najnowszym firmware (7.19.401.22) oraz Radio pochodzące z firmware 7.19.401.2 (bo z 7.19.401.22 nie znalazłem). Niestety problem się nie rozwiązał i HTC dalej gubi zasięg, jedyne połączenie z Internetem jest dostępne tylko przez Edge i Wi-Fi. Przy ustawieniu "tylko 3G" w ogóle nie łapie zasięgu, a jak już jakiś złapie i włączę transmisję danych w ustawieniach widnieje napis "rozłączono". Dodatkowo mój głos w połączeniach nie jest najlepszej jakości i muszę czasami głośno mówić, żeby rozmówca mnie usłyszał. Może ktoś z was miał już taki problem i jest mi w stanie pomóc? Bo ja już nie mam pomysłów co to może być. Ostatecznie udam się do serwisu i wymienię antenę, ale nie jestem pewny czy to coś da, dlatego pytam się o poradę was..

    ps. W załącznikach wrzucam screeny że specyfikacją telefonu. Jak wrócę do domu, zrobię jeszcze screena z bootloadera i z cmd z komendy fastboot getvar all.

    Jeszcze screen z CID Getter

    post-23196-0-42596800-1445076995_thumb.png

    post-23196-0-00917600-1445077030_thumb.png

    post-23196-0-39523200-1445077585_thumb.jpg

    Edytowane przez pedross

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pomogła wymiana płyty głównej. Temat do zamknięcia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudo66

    Wymiana płyty zawsze pomoże.Szukam dalej innego rozwiązania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U Ciebie możliwe, że moduł anteny jest do wymiany, ja swojego kupiłem na olx i okazało się potem, że to był jakiś składak, bo numer imei na pudełku był inny, na płycie głównej był inny i inny był na szufladce od karty sim w dodatku miał cida hiszpańskiego, czyli wersja na Europę, a softa miał z at&t (USA) :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dudo66

    Haha    :lol: To faktycznie składak.Mój pochodzi z sieci Play i nagle sam z siebie (jak twierdzi poprzedni właściciel) zrywa to połączenie.Przyjdzie na dniach to potestuje.

    Edytowane przez dudo66

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x