Skocz do zawartości
KamilKat

Po upadku telefonu nie można sciągnąć (otworzyć) belki powiadomień.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hej, od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem (ściągnięciem) belki powiadomień w moim LG G3S. Problem zaczął występować jakoś niedługo po delikatnym upadku telefonu na podłogę górną krawędzią. Myślałem, że to problem programistyczny, coś się zwiesiło w systemie i po prostu czas najwyższy na jego odświeżenie. Niestety to musi być coś z dotykiem w górnej krawędzi ekranu. Problem tak samo występuje na Loli, CM12.1 i KK (akurat musiałem trochę pokombinować z systemem więc miałem okazję to sprawdzić na każdej wersji) natomiast nie ma problemu ze ściganiem tej belki gdy telefon znajduje się w pozycji horyzontalnej. Wtedy do aktywacji belki służy któraś z krawędzi bocznych. Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem? Może jest jakaś opcja kalibracji dotyku na ekranie aby reagował on nieco bardziej czule na górnej krawędzi albo jest jakiś skrót do odpalania belki powiadomień poza pociągnięciem palcem z górnej krawędzi? Wymiana ekranu (który nie jest zbity) nie wchodzi w rachubę. Na górnej krawędzi telefonu widać natomiast małe wgięcie w obudowie więc serwis i tak policzy sobie za naprawę (uszkodzenie mechaniczne) nie robiąc tego w ramach gwarancji. 

    Edytowane przez kamil79123
    Doprecyzowanie nazwy tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    Ustawienia => opcje programistyczne => lokalizacja wskaźnika

    Po włączeniu sprawdź czy dotyk reaguje na całej powierzchni wyświetlacza.

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up Nie wykrywa dotyku -> wskaźnika na najwyższych polach wyświetlacza. Mniej więcej tak na wysokości dolnej krawędzi liczb zegara kończy się reakcja na dotyk. Chyba będę musiał go zareklamować... i zobaczymy co się stanie. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    Wątpliwe by Ci to uznali, ale możesz spróbować :)

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sugerujesz, że lepiej będzie od razu rozejrzeć się za nowym ekranem? Ominąć oficjalny serwis i zrobić to w nieautoryzowanym? Chyba i tak już po gwarancji ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak nie ma widocznego uszkodzenia mechanicznego to wal na gwarancje, i powiedz, że od tak góra wyświetlacza przestała reagować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    @@KamilKat jeśli możesz to pokaż zdjęcie tego wgniecenia co opisałeś w pierwszym poście.

    Bo wszystko zależy od tego jak ów wgniecenie "zinterpretują" w serwisie.

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x