wigton Po przywróceniu ustawień fabrycznych w telefonie i jego ponownej konfiguracji automatycznie zaczynają przywracać się aplikacje utracone przy resecie. Niestety, w pewnej chwili przy komunikacie o instalacji niektórych z nich pojawia się trójkąt z wykrzyknikiem i informacja o błędzie nr 923, skutkiem czego do pobrania nie dochodzi. Co to za błąd i jak go uniknąć?
skolsiwo Wyczyść dane i pamięć podręczną sklepu Play. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
bladeno1 @@wigton, Urządzenie zapewne nie ma wystarczająco dużo wolnej pamięci. Wejdź w ustawienia/menadżer aplikacji i znajdź sklep Google Play i Usługi Google Play. W jednym i drugim wyczyść pamięć podręczną i dane. Restartuj urządzenie. Jak to nie pomoże to zrób wipe cache partition (czyszczenie pamięci podręcznej) z poziomu recovery. Jak i po tym będzie występował błąd to usuń konto Google i jeszcze raz na nowo je przywróć.