Teraz już całkowicie nić nie słychać mikrofon padł po 6 godzinach użytkowania telefonu (6 godz. od zakupu)...
>>> Dzwoniłem do HTC Polska i pan podpowiedział mi że często przyczyną złej jakości rozmów może leżeć po stronie karty, zaproponował mi wymianę powyżej rocznej karty sim na nową i sprawdzenie tego problemu. A karta ma 4 lata więc może 😉 Stwierdził że ten problem ze starymi kartami i źle działającymi usługami telefonu to żadna nowość i problem się powtarza często. Wina faktycznie może leżeć po stronie karty. Później powiadomię Was o rezultacie
To samo powiedzial mi koles jak ja zadzwonilem do HTC. Bzdura i tyle. Wymienilem karte na nowiutka nie smigana i problem nadal wystepuje. Cos jest ewidentnie nie halo z tym mikrofonem. Ja swojego musze oddac na gwarancji tak czy inaczej bo podstawowa funkcjonalnosc telefonu jaka jest rozmawianie po prostu nie dziala jak nalezy.
Poczytajcie: http://community.htc.com/na/htc-forums/android/f/133/p/12646/55253.aspx
Generalnie wyglada to na ogolny problem z Sensation.
Update: poczytalem jeszcze o podobnym problemie w tym watku: http://www.howardforums.com/showthread.php/1729482-HTC-Sensation-very-low-voice-volume
I tutaj jedna uwaga: od poczatku posiadania telefonu mam na nim zalozony pokrowiec 'Case-Mate' - taki ktory tylna scianke zakrywa calkowicie dwoma warstwami: guma + plastik czyli w/g opisu z linka, ktory podalem wyzej: "noise-canceling mic holes that the Sensation uses". Te 'dziury do anulowania szumu' sa calkowicie zakryte (!!!). Podobnie moze to wygladac, gdy zle trzymamy telefon czyli zakrywamy je (dziury) reka 🙂 Ja bede badal sprawe dalej.