Witam
Jestem użytkownikiem TAB'a 7 calowego od 4 miesięcy. Zakupiłem go w ORANGE. Soft standartowy bez żadnych zmian i przeróbek. Dodatkowe oprogramowanie to tylko parę gadżetów z Android Market. To tyle słowami wstępu. Jeżeli byłyby potrzebne dodatkowe informacje pomocne w rozwiązaniu mojego problemu to proszę o pytania. A teraz do sedna:
Przeszukałem cały internet, google, you tube etc., przeczytałem wszystko i oglądałem filmiki które by mi pomogły ale nie mogę znaleźć odpowiedzi dlaczego mój TAB już drugi raz trafia do serwisu. Po zakupie w kwietniu, i użytkowaniu dosłownie przez równo 2 miesiące, czyli codziennie poczta, kilka fotek, internet, jakaś gierka z serii Angry Birds, rano patrzę a mój tablet świeci czarnym ekranem. Bateria poprzedniego dnia była ładowana do pełna więc to nie ona spowodowała wyłaczenie. Próbuję właczyć ale tablet wchodzi tylko do ekranu z napisem SAMSUNG i tylko mruganiem w oczy tym napisem pokazuje że próbuje wystartować. Ponowny i ponowny i ponowny restart nic nie zmienia. Szukam w internecie rozwiązania problemu i po znalezieniu informacji o klawiszach głośności i kombinacji z włączeniem, próbuję restartu. Dalej nic, ciągle to samo. Wkurzony odnoszę sprzęt do serwisu. Po dwóch tygodniach otrzymuję naprawiony sprzęt z informacją ( podałem powód reklamacji jako brak możliwości włączenia) - uwaga "wymieniony moduł aparatu fotograficznego i dodatkowo kilka słów o module 3G że nie nalezy go używać :facepalm:. Ale ok działa wiec odebrałem. Oczywiscie wyczyszczony do zera z maili i ze zdjęć. Zdjęto też soft brandowany Orange i załądowano zwykły.
Po dosłownie znowu 2 miesiącach biorę rano taba do ręki aby sprawdzić maile i mam czarny ekran >🙁
Próbuję restaru, potem kombinacji klawiszy itp i nic. Tylko logo startowe potem nazwa Samsung i nic.
Podpięcie do kompa i spróbowaniu komunikacji z KIES, podładowanie bateri itp nic nie dało. Zaniosłem go znowu do serwisu podając powód "brak mozliwości właczenia"
Nadmienię że nie jestem fanatykiem zmiany softu, kombiancji z rootowaniem itp ale podejrzewam że moj Tab umarł 2 razy z powodu oprogramowania oryginalnego. Chyba że robię coś nie tak 🙁
Dbam o niego, nie zaliczył nigdy upadku, bateria zawsze podładowana, nie zapchana pamięć, czyszczone z uruchomionych aplikacji i a tu takie problemy.
Może wiecie Państwo co robię nie tak. Może znacie rozwiązanie problemu. Bo jak tak dalej pójdzie to go zamienią na iPAD'a. Przez 4 miesiące używania i płacenia abonamentu z internetem, mam jeden miesiac bez sprzetu ale płacić trzeba.
Pomóżcie:help: