Skocz do zawartości
sereckk

Serwis LG - wrażenia, opinie, pytania

    Rekomendowane odpowiedzi

    LG G62
    Napisano (edytowane)

    Nie jestem pewny, ale wymiana telefonu na nowy przysługuje tylko na rękojmi do sprzedawcy, a nie do producenta.

    Jeżeli 3 krotnie już miałeś wymienianą płytę główną to od ostatniej naprawy liczą Ci się 2 lata od nowa, nie na cały telefon tylko na ten komponent wraz z wyświetlaczem, bo to też bardzo ważna rzecz w telefonie, bo przecież z niej najczęściej korzystamy.

    Tak więc od ostatnich napraw płyty głównej i wyświetlacza na każdą część osobno biegnie Ci nowa 2 letnia gwarancja producenta, a na cały telefon normalnie tak jak kupiłeś telefon, czyli jeśli ta gwarancja Ci się skończyła to masz na gwarancji jeszcze tylko płytę główną i wyświetlacz, za wszystkie inne naprawy musisz zapłacić.

    Edytowane przez LG G62

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To jakim cudem ludzie za wielokrotne naprawy G4 dostawali G6? Rękojmi od sprzedawcy czyli kupuje w jakimś sklepie i po 3 reklamacjach sprzedawca daje mi G6? Na pewno nie, te telefony które tu ludzie otrzymywali dostawali raczej z serwisu LG..? Chyba tak to działa lub działało?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    LG G62
    Napisano (edytowane)

    Poczytaj sobie o gwarancji producenta, a rękojmi sprzedawcy. Owszem i ja kiedyś od Alcatela dostałem nowy telefon z nowej serii z serwisu Alcatela, bo telefon z tej linii produkcyjnej, którą reklamowałem był wadliwy jak i cała seria tego telefonu, ale to decyzja producenta była akurat.

    Wszystko zależy od tego, co masz w karcie gwarancyjnej i to ona jest dla Ciebie w tym przypadku wyznacznikiem, bo tam jest wszystko zapisane, to jest Twoja umowa ze sprzedawcą, którą zaakceptowałeś kupując dane urządzenie.

    Niektórzy podają, że dopiero po 4 stwierdzonej wadzie mechanicznej jest wymiana sprzętu na nowy, ale to wszystko zależy od gwarancji no i samej decyzji producenta, a to, że gwarancja producenta jest nieskuteczna to 2 sprawa.

    Dlatego właśnie jak poczytasz sobie moje posty na forum to będziesz wiedział, że już nie korzystam z gwarancji producenta, bo ona jest tylko na papierku, a ciężko jest uprawnienia z niej przysługujące wyegzekwować.

    Na rękojmi na pewno możesz żądać wymiany sprzętu na nowy.

    Edytowane przez LG G62

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niech się wypowie ktoś kto dostał od LG z serwisu nowego G6 za G4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja miałem wymieniony g4 na g4 (rzekomo z naprawionym już problemem z płytą główną). Druga g4 została wymieniona na g6. Ciągle był ten sam problem z wpadającym w bootloop fonem. Już po drugiej naprawie żądałem wymiany na sprzęt bez wad bo telefon jest mi potrzebny. Wymiana była w trakcie gwarancji.

    Diamentem po szkle...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marexx

    Telefon kupiłem w Mediaexpert czy reklamować go w tym sklepie czy jakoś przez LG?

    Chodzi o to że wyłącza się przy robieniu zdjęć nawet jak jest 70% bateri,i jeszcze jedno jak się wylogować ze swojego konta bo przeciesz będą mieli dostęp do wszystkich moich dokumentów,zdjęć itp.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    LG G62
    Godzinę temu, marexx napisał:

    czy reklamować go w tym sklepie czy jakoś przez LG?

    Rękojmia do sprzedawcy jest bardziej skuteczna, jak zareklamujesz u LG to stracisz czas, bo będzie ich zdaniem telefon " w pełni sprawny " i tyle, na rękojmi jednak się lepiej przykładają.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marexx
    Napisano (edytowane)

    Dzięki w takim razie po świętach załatwię to przez sklep.

    Edytowane przez marexx

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kanemo

    Witam,
    Kolejny już raz mam problemy z moim G4.
    Pierwsza wizyta w serwisie nic nie wykazała, po drugiej wizycie wymieniono mi prawie wszystko i gwarancja leciała od nowa na wymienione podzespoły.
    Teraz mam kolejny problem z telefonem, nie działa mi dwuklik do wybudzenia ekranu, dużo ciszej gra na słuchawkach, co jakiś czas zrywa mi internet no i znów pęknięta obudowa.
    Czego spodziewać się po serwisie?
    Naprawy, to rzecz jasna, a czy mogę żądać wymiany na nowy G4?
    Z tego co wyczytałem mogę też liczyć na wymianę na G6, tylko czy aby warto?
    Czy G6 jest lepszy (chociażby zdjęcia) od G4? Przeraża minie zabudowana bateria.
    Nie chcę zakładać nowego tematu, G4 czy G6.... A może już taki istnieje, poproszę o linka :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.