Skocz do zawartości
Wojexe

"Brak środków na koncie" - Play - Telefon po wgraniu firmware

    Rekomendowane odpowiedzi

    Wojexe

    A więc tak, mój sgs4 miał na sobie pare custom romów takich jak resurecion remix czy Google Play Edition, ale w końcu chciałem przywrócić sobie oryginalny firmware, i tak właśnie uczyniłem. Pobrałem ze strony sammobile (200kb/s ) najnowy na dzień dzisiejszy firmware i go zainstalowałem. Na pierwszy rzut oka wszystko działało dobrze, ale po wykonaniu pierwszej rozmowy i próbie wykonania kolejnej mogłem jedynie usłyszeć "Brak wystarczających środków na koncie". Pierwsze co zrobiłem to zprawdzenie stanu konta; było na nim 8pln, następnie rozmowa z konsultantem play,powiedział, żeby zrestartować telefon do fabrycznych, i tak uczyniłem, wszystko tak samo jak po wgraniu firmware'u, ale znowu telefon "nie dzwoni" po wykonaniu 1-szej rozmowy. Potem jeszcze raz pobierałem (i instalowałem) firmware, lecz nic to nie dało. Info o telefonie:

    CSC - XEO

    KN0X - Nabity

    Firmware od sammobile (najnowszy na dzień pisania postu)

    Edytowane przez Wojexe

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    deus

    @@Wojexe

    Masz możliwość sprawdzić jak to działa z inną kartą sim?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wojexe

    @deus640

    Jeśli już to jutro, dzisiaj nie za bardzo mam taką opcje :/

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



    Połączony post:
    Po przełożeniu karty sim z innego telefonu, s4 "ogłupiał" i nie chce nawet poprzedniej karty sim wykryć (rówież z inną sim) - obie były z playa. Miałem jeszcze kartę z plusa i ją wykrył, ale średnio dało się na niej coś zrobić bo numer był zablokowany.

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Edytowane przez deus640
    Postu poprzedzającego w całości nie cytujemy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    deus

    @@Wojexe

    Czyli już wiadomo, że problem leży po stronie urządzenia, nie operatora sieci.

    OK. Mamy dwie drogi. Albo jest coś ewidentnie skopane w kwestii oprogramowania albo padł moduł odpowiadający za karty sim.

    Widzę, że masz nabitą flagę knox, więc to drugie jest dużo gorszą niedogodnością.

     

    Czy owe ustawienia fabryczne przywracałeś z poziomu stockowego recovery?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wojexe

    @

     

    Miałem stockowe recovery i ogólnie firmware, więc tak. (Przez ustawienia [aplikację])

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gregs

    @@Wojexe

    Zainstaluj sobie apkę https://play.google.com/store/apps/details?id=org.vndnguyen.phoneinfo&hl=pl

    i sprawdź sobie jakie dane pokazuje. Szczególnie zwróć uwagę na Kod produktu w zakładce KOD CSC. Często custom ROM-y, a w szczególności GPE rozwala system i usuwa Kod produktu. Ten kod jest ważny przy logowaniu telefonu do sieci GSM.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wojexe

    @@Gregs

     

    A jaki powinien widnieć w odpowiednim okienku?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gregs

    @@Wojexe

    Jakikolwiek dla S4. Końcówka zmienia się  w zależności od regionu (CSC).

    Początek musi być: GT-I9505 później w zależności od softu i regionu.

    Na 5.0.1 mam GT-I9505ZKAXEO, a na drugim telefonie (z 4.2.2) mam GT-I9505XXXXEO.

    Najważniejsze żeby był kod produktu składający się z GT-I9595 później trzy litery i później kod regionu.

    Kod produktu umożliwia identyfikację (razem z IMEI) konkretnego telefonu przez sieć. Brak kodu produktu czasem jest niezauważalny, ale powoduje wolniejsze przełączanie między pasmami GSM i czasem przy przełączaniu wyskakuje brak zasięgu (na krótko-przekreślone kółko).

    Odzyskanie kodu produktu jest dość trudne, bo jest on zlokalizowany w folderze EFS i naprawa najczęściej kończy się podpięciem do BOX'a.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wojexe

    @@Gregs Kod produktu: GT-I9505DKYXEO

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gregs

    Jeżeli masz Kod produktu, to problem nie tkwi w tym. A IMEI sprawdzałeś? Czy jest zgodny z naklejką lub pudełkiem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x