Szanony Panie,
na wstępie pragnę przeprosić Pana poprzednią odpowiedź, która nie do końca wyjaśniła poruszona przez Pana kwestię.
Pragnę poinformować, że w myśl punktu 1. Regulaminu Oferty Promocyjnej „Migracja na Ofertę LongPlay Plan Cenowy II” aktywna na Pana koncie promocja „LongPlay Internet” nie jest uprawniona do migracji.
Link do Regulaminu podaję poniżej:
http://www.play.pl/resources/pdf/Migracja_na_Oferte_LongPlay_Plan_Cenowy_II_20_05_2011.pdf
Jednakże wychodząc naprzeciw Pana oczekiwaniom proponuję Panu zmianę abonamentu na LongPlay II.
Uprzejmie informuję, że aktualnie może Pan wybrać jedną z poniższych promocji (numer w nazwie promocji to miesięczna kwota abonamentu):
1)Long Play II All Inclusive 79 – 450 minut lub 725 SMSów/MMSów do wszystkich sieci + Pakiet Smartfon 250 MB,
2)Long Play II All Inclusive 109 – 650 minut lub 686 SMSów/MMSów do wszystkich sieci + Pakiet Smartfon 250 MB,
3)Long Play II All Inclusive 139 – 1000 minut lub 1055 SMSów/MMSów do wszystkich sieci + Pakiet Smartfon 250 MB,
4)Long Play II All Inclusive MAX 85 – 450 minut lub 725 SMSów/MMSów do wszystkich sieci + Pakiet Smartfon 1GB,
5)Long Play II All Inclusive MAX 115 – 650 minut lub 686 SMSów/MMSów do wszystkich sieci + Pakiet Smartfon 1GB,
6)Long Play II All Inclusive MAX 145 – 1000 minut lub 1055 SMSów/MMSów do wszystkich sieci + Pakiet Smartfon 1GB.
W każdej z powyższych promocji otrzyma Pan również „Nieograniczone połączenia do Play” przez cały okres Umowy za darmo.
Dyspozycję zmiany taryfy może Pan złożyć:
-przez kontakt z infolinią (numer 790500500),
-przez portal Play24 na stronie www.24.play.pl ,
-przez e-mail (adres ok@pomocplay.pl ),
-w dowolnym Salonie, których mapę znajdzie Pani na stronie
Play. Najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce .
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową.