No właśnie chodzi o ich serwis. Mój nexus nieszczęśliwie mi wypadł no i wyświetlacz pękł. Telefon wrócił z naprawy od idea nord z zapadniętymi głośnikami, bez siatki ochronnej pod głośnikiem. Poleciał na reklamację naprawy i wrócił z zapadniętym dolnym głośnikiem, a jak porównałam kolor wyświetlacza do nexusa chłopaka to mój zamiast biel pokazywać białą to pokazuje ją żółtą. Najdziwniejsze jest to, że gdy przyszedł z reklamacji to był znowu inny wyświetlacz założony, ponieważ wcześniej było na nim wyraźnie widać czujniki z lewej strony górnego głośnika, a na karcie naprawy napisali po prostu długopisem "ponowne wklejenie panelu LCD", gdzie to jest niemożliwe, bo to jest inny wyświetlacz. No to oczywiście pisze znowu do rzecznika ergo hestii. Na co dostalismy telefon, że nexus leci do logisfery 33, która działa jako centrum autoryzacji szkód od ergo hestii, a Idea Nord działa dla logisfery. Telefon miał obejrzeć jakiś kierownik napraw serwisu, więc już się cieszyłam, że może coś z tym zrobią, a tu wielkie rozczarowanie... Uznali, że nie mają nic sobie do zarzucenia, a ja się zastanawiam jak tu z nimi walczyć, więc jakby ktoś był w podobnej sytuacji to z miła chęcią się dowiem co zrobił/zrobiła w takiej sytuacji.