Skocz do zawartości
nelikta

Ubezpieczenie w Egro hesti

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, czy ktoś z tego forum miał może styczność z naprawą nexusa przy wykorzystaniu ubezpieczenia z Ergo hesti?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rakers

    O jakim ubezpieczeniu mówisz?

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    O ubezpieczeniu w razie uszkodzeń mechanicznych

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rakers

    Tam masz nieumyślne spowodowanie uszkodzenia. Musisz tak zgłosic aby im udowodnić że nieumyślnie spowodowałeś szkodą. Inaczej ci nie wypłacą.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No właśnie chodzi o ich serwis. Mój nexus nieszczęśliwie mi wypadł no i wyświetlacz pękł. Telefon wrócił z naprawy od idea nord z zapadniętymi głośnikami, bez siatki ochronnej pod głośnikiem. Poleciał na reklamację naprawy i wrócił z zapadniętym dolnym głośnikiem, a jak porównałam kolor wyświetlacza do nexusa chłopaka to mój zamiast biel pokazywać białą to pokazuje ją żółtą. Najdziwniejsze jest to, że gdy przyszedł z reklamacji to był znowu inny wyświetlacz założony, ponieważ wcześniej było na nim wyraźnie widać czujniki z lewej strony górnego głośnika, a na karcie naprawy napisali po prostu długopisem "ponowne wklejenie panelu LCD", gdzie to jest niemożliwe, bo to jest inny wyświetlacz. No to oczywiście pisze znowu do rzecznika ergo hestii. Na co dostalismy telefon, że nexus leci do logisfery 33, która działa jako centrum autoryzacji szkód od ergo hestii, a Idea Nord działa dla logisfery. Telefon miał obejrzeć jakiś kierownik napraw serwisu, więc już się cieszyłam, że może coś z tym zrobią, a tu wielkie rozczarowanie... Uznali, że nie mają nic sobie do zarzucenia, a ja się zastanawiam jak tu z nimi walczyć, więc jakby ktoś był w podobnej sytuacji to z miła chęcią się dowiem co zrobił/zrobiła w takiej sytuacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.