Skocz do zawartości
szynszy0

zepsuty mikrofon oraz przycisk do włanczania telefonu

Rekomendowane odpowiedzi

witam :)

telefon kupiłem jakies 4mis temu i miał zrobionego juz ruta (cyanogenmod7)po pewnym czsie telefon wypadl mi z reki i od tamtej pory nie działa przycisk włączenia ale to tak bardzo mi nie przeszkadzało ale wczoraj nagle przestał działac mikrofon w telefonie >:(>:(a teraz pytania czy bez tego przycisku da sie odrutować telefon (jestem ciałkowicie zielony i nie wiem nawet jak to zrobic) a do mikrofonu to tylko serwis czy soft mi padł??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    BigMac

Jezeli masz telefon wlaczony to pobierasz z marketu unroot i wszystko :) ale zeby przyjeli ci phona musisz miec jeszcze zainstalowanego systrmowego 2.1 lub 2.2

Sent from my Milestone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

dobra dzieki a jesli zrobie ta aplikacją to sie nie skapna ze był zainstalowany root??

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    BigMac

No

Ja juz kilka razy pisalem jak zrobic zeby oddac motke na gwarancje

Napisz w google motorola milestone sbf zjanjdz 2.1 no servise i pobierz na central europe wgraj to przez rds lite 4.9 tez znajdziesz na google potem przez aplikacje motorola update software wgrywasz oryginalny soft i juz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No niestetyb problem jest taki, że aby flashować którykolwiek stockowy rom (potrzebny do uznania gwarancji) to trzeba dostać się do bootloadera. A żeby dostać się do bootloadera - potrzebny jest przycisk power. Możliwe, że jest jakiś softowy sposób na przejście w tryb bootloadera, aczkolwiek mi się to nie udało (używałem adb i wbudowaną opcję w CM7 w menu resetowania telefonu).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    BigMac

Jest aplikacja fast reboot tam sa opcje

Bootloader

Reboot

Hotreboot

:) wiec sie da

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi