Skocz do zawartości
Wojtko82

Note 4 sam się restartuje nawet kilkanaście razy dziennie.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Mam problem ze swoim Note 4 (910C, Android 5.1.1). Kupiłem go w ubiegłym miesiącu nowego w RTV EURO AGD.

    W sklepie nie stwierdziłem żadnych problemów telefon się włączył i działał ok. Problemy zaczęły się następnego dnia. Telefon sam zaczął się uruchamiać ponownie; od kilku do kilkunastu razy dziennie. Poza tymi restartami wszystko działa jak najlepiej. Więc mam pytanko czy to może jest wina softu i inne słuchawki też tak mają? Czy wina sprzętu i trzeba reklamować? Dodam,że już dwa razy przywracałem ustawienia fabryczne. Czy może np. pomóc opcja odzyskiwania oprogramowania układowego w Kies? A jeżeli trzeba reklamować to czy muszę to zrobić przez sklep; czy mogę oddać bezpośrednio do serwisu Samsunga? Słyszałem, że RTV EURO AGD są strasznie opieszali w sprawach reklamacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    GRIZZLY1

    Masz kartę pamięci w nim?

    Spróbuj poużywać po wipe ze 2 dni bez instalacji niczego i sprawdź efekty czy dalej będzie to samo

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam kartę pamięci. Myślisz, że to przez kartę?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    GRIZZLY1

    Było takie przypadki już kiedyś w innych telefonach.

    Jaka to karta?

    Ile ją masz?

    Spróbuj bez wipe itp podziałać bez niej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W sumie to miałem problemy z tą kartą. W poprzednim telefonie trochę świrowała. Jest to 32GB ADATA. Mam ją od 3 lat. I tak mam zamiar kupić jutro w biedronce 64GB jest w promocji po 89 PLN. Wyjąłem z telefonu i zobaczę co się stanie. Najbardziej drażnią mnie restarty w nocy, bo budzi mnie uruchamiający się telefon.

    Edytowane przez Wojtko82

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    I tak mam zamiar kupić jutro w biedronce 64GB jest w promocji po 89 PLN.


    Sugerował bym odłożyć kilka złotych i zakupić coś markowego, bo może się okazać, że współpraca Note 4 z taką kartą nie przyniesie nic dobrego.

    jeżeli trzeba reklamować to czy muszę to zrobić przez sklep; czy mogę oddać bezpośrednio do serwisu Samsunga?


    Jeżeli nie uda Ci się rozwiązać problemu we własnym zakresie, to polecam wysyłkę od razu do serwisu, lub dostarczyć im na miejsce jak masz możliwości. Znacznie skraca to drogę naprawy niż oddanie przez sklep.
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W biedronce ma być karta SanDisk 64GB o prędkości 48 MB/s. Więc myślę, że to całkiem ciekawa propozycja. Pod warunkiem, że uda mi się ją znaleźć.

     

    Witam. Nie pomogło ani wyjęcie karty ani wymiana karty; co dziwne po wipe bez instalacji apek było jeszcze gorzej. Dziś nie wytrzymałem i zawiozłem telefon do serwisu. Zobaczę co powiedzą.

    Edytowane przez djcygan2009
    Połączyłem posty.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I co zrobili ?

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yooro

    Mialem podobnie z note2. Winny byl przycisk od wlaczania telefonu. Serwis wymienil mikrostyk jakis wlasciwie od reki i od tamtej pory problem sie nie powtorzyl. Nowy note4 juz widze, ze ma zmeczony ten przycisk po dwuch tygodniach uzytkowania.

    Edytowane przez djcygan2009
    Poprawa posta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Daaron

    Prosiłbym o info jak przebiegła reklamacja bo u siebie zauważyłem taki sam problem, nic z tym jeszcze nie robiłem, ale telefon zrestartował się samoczynnie drugi raz (więcej nie zauważyłem), dzisiaj bezpośrednio po odłączeniu od ładowania 5- 10 minut po prostu logo Samsung i telefon się włączył bez proszenia o kod pin od tego momentu brak sieci do ręcznego restartu.

    Edytowane przez Daaron

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x