Serwis musi przesoftować telefon i już. Jeżeli oddałeś telefon z zalogowanym kontem samsung i google, a oni go przesoftowali bez resetu, bądź wylogowania z konta samsung to im się ten telefon zablokował.
Mogą to odblokować swoimi sposobami, ale z tego co wiem ten numer działa tylko raz! Wygląda na to, że wlaśnie to zrobili i efektem tego jest niemożność logowania do konta samsung. Takie obejście właśnie tej blokady.
Ewidentnie twoja wina, bo zgodnie z regulaminem, który podpisałeś byłeś świadomy utraty danych i poinformowany o tym, że powinieneś usunąć wszystkie dane z tel. Serwis też nie jest święty, ale wina twoja.
Popatrzcie na to z tej strony.Jeżeli tel w serwisie ma blokadę ekranu, to nie mogą tam zrobić resetu danych bo jest blokada. Jak przesoftują tel. na chama to jest blokada pon. aktywacji. Jak jest blokada pnownej aktywacji to nie sprawdzą czy wszystko jest ok. Dlatego ją usuwają. Taaa-daaam!