No więc wczoraj tak jak pisałem wcześniej zdecydowałem się na wymianę ramki wyświetlacza w mojej Defy. Pojechałem do TeleEkspert na ul. Broniewskiego w Warszawie ok 14. Wszedłem do punktu i przemiła Pani pyta sie w jakiej sprawie, ja mówię ze na wymianę ramki...Pani zrobiła dość skośną minę i zapytała czy tylko ramki bo z tego co ona się orientuje to sama ramkę będzie ciężko wymienić bez wymiany przedniej szybki....No to mówię że usługa została zakupiona na Allegro jako wymiana samej ramki...Po chwili zastanowienia Pani poszła na zaplecze i wróciła z kolegą serwisantem...Owy serwisant powiedział że cieżko będzie wymienić samą ramkę i robi się to razem z przednią szybka gdyż przy wymianie trzeba ją "podgrzać" (nie bardzo wiem po co no ale ok) Pan mi wytłumaczył że pod spodem znajduje się taśma od wyświetlacza czy czegoś tam odpowiedzialnego za dotyk ( zapewne chodziło mu o digitizer) i że jest w 80% pewne że owa tasiemka się uszkodzi....trochę zmartwiony zapytałem a co będzie jeśli oni uszkodzą taka taśmę i na czy koszt będzie wtedy naprawa? Pan po chwili zastanowienia powiedział że w razie co to "szef" zapłaci, zabrał telefon i powiedział że za około godzinę bedzie gotowy bo maja jeszcze inne telefony do zrobienia...No wiec przyszedłem około 15 po telefon...oczywiście był gotowy....i jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem że nowa ramka (czarna) jest gumowana tak jak to miało miejsce w przypadku białej Defy ( moja ramka oryginalnie była błyszcząca, nie pokryta zadna gumą)...patrzę dalej i co widze? Fabrycznie naklejona nowa matową folię na wyświetlacz...przyjrzałem się dokładnie i jestem pewien w 100% że został też wymieniony owy Digitizer na fabrycznie nowy, gdyż na swoim miałem ryski wokół czujnika światła oraz diod a teraz ani jednej....Po przemyśleniach doszedłem do wniosku że serwisanci postanowili wymienić mi również ten Digitizer bo wyszło by taniej w razie zepsucia starego lub uszkodzenia być może płyty głównej bo zbyt mocnym podgrzaniu lub jakimś innym zdarzeniu przy wymianie....Dlatego mam pytanie do kolegi Teleekspert...jaka jest szansa że naprawdę został wymieniony digitizer wraz z ramka? Podejrzewam że tym szefem o którym mówił serwisant jest właśnie kolega Teleekspert i mam nadzieje że nie będą mieli chłopaki problemów przez to co napisałem jakie mam spostrzeżenia co do wymiany szybki bo podejrzewam że zrobili to na własna rękę aby uniknąć w razie czego większych konsekwencji i problemów gdyby uszkodzili telefon,bo w dokumencie jaki dostałem wpisane jest tylko że została wymieniona tylko ramka wokół wyświetlacza...