Skocz do zawartości
Panfel

Utrata połączenia

    Rekomendowane odpowiedzi

    Panfel

    Witam.

    3 dni temu kupiłem moto360 ze sklepu xkom. Na początku wszystko działało chyba normalnie, naładowałem zegarek, na telefonie zainstalowałem android wear, sparowałem oba urządzenia. Pobawiłem się chwile, pulsometrem(może ze dwa pomiary) kilka testowych powiadomień(3-4?) i już byłem w ciężkim szoku bo bateria ze 100% od razu zleciała na coś około 50%! Ponownie go naładowałem i wyłączyłem na noc. Rano o godzinie 6.00 włączyłem zegarek i pojechałem do pracy. Po powrocie coś koło godziny 17.00 stan baterii wynosił około 60%(w ustawieniach wyłączyłem googlefit i motobody, ze SMARTWATCHA zrobił się już tylko WATCH), wynik nie byłby zły gdyby nie fakt, że praktycznie NIC na nim w tym czasie nie robiłem. Sprawdziłem godzine może kilka razy i dostałem 2-3 notyfikacje, więcej nic. Taki wynik wydał mi się na tyle dziwny(bo w końcu przez 90% czasu ekran zegarka był całkowicie wygaszony), że postanowił poczytać o sprawie trochę w internecie, wiedziałem, że bateria w moto360 nie powala ale czegoś takiego się nie spodziewałem. Po przeczytaniu setek postów, dowiedziałem się, że użytkowincy moto360 dzielą się na dwie grupy. Takich, którym zegarek śmiga przez 40h przy małym użytkowaniu i spokojnie dobę przy sporej ilości notyfikacji oraz na takich jak ja, którym zdycha po dosłownie paru godzinach(nawet nieużywany).

     

    W końcu trafilem na informacje, że PODOBNO nowy update 5.02 załatwia sprawę. Sprawdziłem i na swoim zegarku mam wersję 5.01, mała różnica ale jednak różnica pomyślałem i zacząłem szukać sposobu na aktualizację softu. Settings>about>system updates> pojawił się napisz downoading, zegarek zgasł. Zostawiłem go na 30 minut żeby mu nie przeszkadzać. Po powrocie po za rozładowaną baterią zastałem komunikat, że nie mogę zaktualizować oprogramowania bo mój google play services nie jest aktualne(wszystkie wersje podam na końcu). Od tamtej pory zegarek przestał działać w ogóle, GUBI SYGNAŁ. W aplikacji wyskakuje tekst "ponowna próba parowania" czy jakoś tak i już tak zostaje. Aby znów oba urządzenia połączyć muszę na zegarku zrobic factory reset, parowanie się udaje a po kilku minutach znów gubi sygnał i znów trzeba robić factory reset.

     

    Dawno, żadne urządzenie mnie tak nie rozczarowało i zdenerwowało. ALE może to ja coś robię źle i za dużo od niego wymagam? Jeżeli ktoś miał podobną sytuację i dał sobię z tym radę to proszę o pomoc.

     

    Wersje oprogramowania:

    Motorola Moto G (2nd)

    android 5.02

    android wear 1.4.0.2412408

    google play 6.0.0

    google play services 8.3.01

    Edytowane przez Panfel

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam podobnie 



    Połączony post:

    Możesz spróbować tych metod, które pomagają w niektórych sprawach.

     

    1.Naładować zegarek do pełna

    2.Odłączyć połączenie z moto 360

    3.Odinstaluj aplikację Android wear i odinstaluj Motorola Connect.

    4.Usuń wszystkie inne aplikacje związane z zegarkiem

    5.Odinstaluj aktualizacje usług Google.

    6.Factory reset zegarka

    7.Uruchomić ponownie telefon

    8.Następnie zainstalować android weari połączyć. Zaktualizować usługi Google Play

    9.Ponownie uruchomić telefon

    10.Połączyć swoje moto 360

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.