Skocz do zawartości
Xender

Gdzie zgłaszać reklamacje?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Xender

    też tak miałem przed serwisem, on się nie wyłącza a raczej zawiesza z wygaszonym ekranem. Serwis pomógł, bynajmniej póki co ;p

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Trochę mnie irytuje, bo kupiłem sobie za grosze low-enda Samsung I5700 też to miałem, teraz high-enda i bez zmian... Jak się będzie powtarzało np. kilka razy w miesiącu to ląduje w serwisie. Tak teraz myślę, że byłoby to wytłumaczalne jakby się telefon zajechało włączaniem czegokolwiek i cokolwiek się w nim grzebało, a nie że tak się dzieje, jak spokojnie sobie leży na stoliku obok... Lubię ten telefon, a nie chce skreślać tej firmy...

    PS: A wi-fi też Ci działa bez błędu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Xender

    po powrocie z seriwsu czyli okolo tygodnia do tej pory mialem tylko raz problem z wifi. Przed serwisem kilka razy dziennie

    ---------- Post dołączono o 22:25 ---------- Poprzedni post napisano o 22:29 ----------

    dziś znowu problem z wifi. czekam na 2.3 a jak to nie pomoze to chce nowy telefon jak i to nie pomoze to chce zwrot pieniedzy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x