Skocz do zawartości
drill R.

Orange Smart- nie działa mi 'darmowy' FB

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, borykam się z problemem, otóż kolega polecił mi taryfę z której sam korzysta- Orange Smart. W taryfie tej jest zawarty punkt, że ma się darmowego facebooka oraz messengera, u niego działa wszystko w porządku, posiada nawet Samsunga Galaxy S4, tyle że on I1915, a ja I1905. Problem polega na tym, że gdy włączę dane komórkowe to ciągle jest "Łączenie", po minucie zmienai się na "Oczekiwanie na sieć", po czym znów ciągle "Łączenie". Gdy spróbuję zjechać po chwili ładowania na dół listy znajomych to messenger się zawiesza całkowicie i muszę od nowa go włączać. W przeglądarkach facebook również nie działa, tak jakbym nie miał internetu :(

    Proszę o pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@drill R., pytanie czy aktywowałeś tę usługę ?

    Komórkowa sieć Orange przygotowała nowa promocję dla użytkowników taryfy Orange Smart w ramach oferty Orange na kartę, w ramach której klienci mogą korzystać z Facebooka w telefonie za darmo.Od 4 sierpnia 2014 roku sieć Orange Polska w taryfie Orange Smart udostępnia darmowy dostęp do Facebooka w ramach pakietu Orange World. Pakiet transmisji danych można aktywować za pośrednictwem wiadomości SMS o treści OW wysłanej na numer 351. Aktywacji można dokonać także po zalogowaniu się na www.orange.pl/online.

    Edytowane przez Spartan500
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@drill R., pytanie czy aktywowałeś tę usługę ?

    Komórkowa sieć Orange przygotowała nowa promocję dla użytkowników taryfy Orange Smart w ramach oferty Orange na kartę, w ramach której klienci mogą korzystać z Facebooka w telefonie za darmo.Od 4 sierpnia 2014 roku sieć Orange Polska w taryfie Orange Smart udostępnia darmowy dostęp do Facebooka w ramach pakietu Orange World. Pakiet transmisji danych można aktywować za pośrednictwem wiadomości SMS o treści OW wysłanej na numer 351. Aktywacji można dokonać także po zalogowaniu się na www.orange.pl/online.

    Nie sądziłem, że muszę. Spróbuję i zobaczymy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x