@@raynorpl
Serwis nie ma części, z góry uprzedzam. Po miesiącu (!) czekania na własne życzenie ściągnąłem telefon (co obyło się zresztą z oburzeniem ze strony serwisu) i wysłałem reklamację do X-KOMu. Ogólnie według Powiatowego Rzecznika Konsumentów (u którego byłem w zeszłym tygodniu) sklep nie ma prawa skierować cię bezpośrednio do serwisu producenta bez odpowiedniej karty gwarancyjnej. Zwróć uwagę, że na karcie którą dostałeś w pudełku nie ma podanego zarówno adresu Teleplan Polska w Bydgoszczy ani przewidywanego czasu naprawy. Taka karta gwarancyjna nie daje ci zatem praw do żadnych roszczeń względem serwisu, mimo że ten telefon oczywiście przyjmie.
Także w moim przypadku "zaoszczędzenie na czasie" skończyło się miesięcznym czekaniem na nic + zamieszaniem wokół reklamacji telefonu.