Skocz do zawartości
derkas

"Nie zarejestrowano w sieci" virgin

    Rekomendowane odpowiedzi

    derkas

    Witam,

     

    Mój problem polega na tym, że na nowej karcie virgin mobile gdy chcę gdzieś zadzwonić dostaje taki właśnie komunikat (zasięg jest). Stara karta plusa działa bez problemu. W opcjach wyboru sieci mam 3 sieci do wyboru tmobile, plus i orange. Nie mogę zalogować się do dwóch ostatnich ale mogę do tmobile, gdy loguję się do tej sieci to uruchamia mi się roaming i mogę normalne dzwonić. Na starym telefonie normalnie łączy się z siecią virgin i wszystko działa dobrze.

    Telefon działa na androidzie 4.3, był kupiony poza polską, numer imei się zgadza.

    Edytowane przez derkas

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tocco

    @@derkas

    Po pierwsze virgin nie ma własnej sieci, bo jest wirtualnym operatorem. Jak widać korzysta z masztów tmobile. S3 to cwane urządzenie i "wie" co to roaming krajowy. Stary telefon tego nie wie i łyka co mu virgin zapoda. Puenta: nie wymyślaj problemów tam gdzie ich nie ma, tylko się wyedukuj.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    derkas

    @@Tocco

    Edukuję się dlatego zadałem to pytanie.

    To znaczy, że teraz będę miał cały czas informację o tym, że jest uruchomiony roaming tak? Nie da się tego wyłączyć?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tocco

    @@derkas

    Jeśli zmienisz operatora na tmobile, plus lub orange to zniknie roaming krajowy, bo to są operatorzy, którzy mają maszty. Z playem jest różnie. Reszta to wirtualni. Zresztą co Ci przeszkadza literka R?

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    derkas

    @@Tocco

    Nie przeszkadza mi tylko zastanawiałem się czy po prostu tak musi być. @ mówi teraz z kolei coś innego, że należy wgrać nowy soft. Kto ma więc rację?



    Połączony post:

    @

    Kolega wyżej napisał, że tak jest ok, więc po co mam wgrywać soft? Według Ciebie to nie jest ok?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tocco

    @@derkas

    Jak sam napisałeś telefon masz spoza Polski więc zapewne oprogramowanie też "nie na Polskę" czyli nie XEO. XEO to ten "podtyp" danego oprogramowania, który jest na Polskę, ale nie dla konkretnego operatora. Zwykle zawiera ustawienia wszystkich (w momencie wypuszczenia oprogramowania) operatorów w Polsce, w tym wirtualnych + trochę innego lokalnego badziewia (crap). Telefon z takim systemem, po włączeniu, z automatu rejestruje się w sieci karty sim. Ale jeśli masz system np. na Cypr czy Hiszpanię, to może nie mieć akurat technicznego info o virgin w Polsce. O podstawowych operatorach musi. Stąd pośrednictwo czyli roaming krajowy. Dlatego niektórzy tego pilnują. Ja jestem w sieci plus więc mi to wisi. Jak wgrasz system z XEO to problem zapewne zniknie.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.