Skocz do zawartości
Gural_707

Projekt "ZOOMER"

    Rekomendowane odpowiedzi

    Suchy
    moj kuzyn jamaha, przez wies 200km/h pociaska bez prawka:>

    Policja w Łowkowicach będzie się bardziej pilnować jak Panowie z Komendy Powiatowej w Krapkowicach to przeczytali.

    [email protected]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    shaka

    Zmarnowałem parę kilobajtów żeby tutaj wejść przez niejasna nazwę tematu i nie wiem co o tym myśleć.. :) Nie lubię odgłosu skuterów pod oknem, ale jak ma mi coś zatruwac ciszę to z taka finezja jak na zdjęciach. Chociaż lepiej już się bawić w większe pojemności imho :)

    Edytowane przez shaka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    moj kuzyn jamaha, przez wies 200km/h pociaska bez prawka:>

    Oby się nie zatrzymał na drzewie ;) A jeśli go złapią to może mieć problemy ze zrobieniem prawka.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po przeróbce fajnie będzie wyglądał ;-) powodzenia życzę!!

    Ps na ostatnim zdjęciu w tle widać śliczną maszynkę z usa ;-) sam o takiej myślę

    Sent from my GT-I9000

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    songo
    Policja w Łowkowicach będzie się bardziej pilnować jak Panowie z Komendy Powiatowej w Krapkowicach to przeczytali.

    [email protected]

    przeciez policja juz go zlapala nie raz... ale w mandatach sie wyplaca;p rekordowy to 1000zl

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam, dzisiejsza praca skończyła się na wyczyszczeniu gażnika i Silnika... Rurki do Ramy będę przymierzał i ciął jutro, potem jak będzie wszystko już pewne że tak będzie wyglądac, to pójdzie do spawania cała rama, potem pewnie do wypiaskowania i na koniec kolor będzie nadany... na przednią skrzynkę mam już pomysł, będzie ona z pleksi(wujek ma firmę która, się zajmuje takimi rzeczami)

    z dużych okrągłych przednich lamp zrezygnuję, mam już plany jakie lampy kupić :D

    P.S. jeżeli chcecie mogę podesłać fotki czego zrobiłem z kumplem przez wieczór (Czyściłem sam) :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dawson

    Podeślij fotki na pw

    Wysłane z LG-P500 za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tutaj wrzuć fotki przecie ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wczuce na fotosika i lądują tutaj

    Edit: Sorki, że tak późno, ale wczoraj w nocy burza mnie zaskoczyła

    Już piszę że zdjęcia są średniej jakości ponieważ były robione "na szybko"

    W trakcie rozbiórki

    dcfc136c3bf80f9fgen.jpg

    46937d03a21abb9cgen.jpg

    Mój kumpel (bez niego "Zoomer" byłby mocno opóźniony w pracy

    274a66815578f98agen.jpg

    Odłączenie Silnika od ramy

    c3af10a7750847c3gen.jpg

    Kółko:

    03d8d0b6a6993268gen.jpg

    Nieodłączne elementy naszej pracy :DDD

    c87d72657295773bgen.jpg

    Wstępne przymiarki (rama będzie mniej więcej 8-10 Cm nad kołem, a kółko będzie tak daleko jak jest na tym zdjęciu

    e7b46e6715b0da61gen.jpg

    Mam nadzieję, że wam się podoba, zdjęcia jeszcze przed czyszczeniem Silnika Były Robione :DDD

    P.S. W garażu panuje Tornado :DDD

    ---------- Post dołączono o 15:05 ---------- Poprzedni post napisano o 23:16 ----------

    a to coś co jest bardziej na weekendy (Niestety ja jeszcze nim nie jeżdżę, Jeszcze) :DDD

    221435b43f3a4bfagen.jpg

    Pozdrawiam

    P.S. Podbijam Temat :DDD

    Edytowane przez Gural_707

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może pomyśl lepiej nad swapem normalnego silnika. Na tym chińskim czymś będą cię na rowerach wyprzedzać. O ile wcześniej nie porzucisz projektu. Tak czy siak powodzenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x