Skocz do zawartości
Migot

Chainfire 3D działa na Mini?

Rekomendowane odpowiedzi

Migot

Witam tak jak w temacie czy Chainfire 3D działa na naszym maluszku i czy jest to warte zachodu?

PS. jak się to instaluje sry za spam ale jestem laikiem w tych sprawach kom mam dopiero kilka dni ;p

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    wolty

Najpierw potrzebujesz root: http://forum.android.com.pl/f326/root-w-gt-s5570-galaxy-mini-poradnik-2-2-1-froyo-oraz-2-3-3-i-2-3-4-gingerbread-69959/

# Pobierz Chainfire 3D v 2.8 : Chainfire3D.Pro.v28-MM.rar

# Zainstaluj aplikację

# Po uruchomieniu programu Chainfire 3d trzeba zainstalować CF3D driver

# Pluginy potrzebne do instalacji TEGRY, QUALCOMM i POWERVR : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

# Po pobraniu plugin-ów należy rozpakować paczkę .zip

# Następnie skopiować je na kartę pamięci SD

* uruchamiamy program Chainfire 3D

* Install Plugin – wybieramy plugin z karty pamięci SD telefonu, który aktualnie potrzebujemy.

* Następnie wracamy do głównego okna Chainfire 3D wybieramy Default OpenGL settings

* Use plugin wybieramy plugin ten, który zainstalowaliśmy wcześniej… aby wybrać inny trzeba wrócić „o krok do tyłu” -wybieramy plugin z karty pamięci SD telefonu, ten którym jesteśmy zainteresowani

* W razie problemów z płynnością grafiki należy sobie dostosować w programie Chainfire 3D w Default OpenGL settings: Reduce texture quality; Unroll textures; Reduce texture size

Ja używałem zawsze pluginu PowerVR.

Autor instrukcji to neo

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Migot

OK wielkie dzięki :D

---------- Post dołączono o 14:31 ---------- Poprzedni post napisano o 14:26 ----------

PS. może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica pomiędzy tymi pluginami : TEGRY, QUALCOMM i POWERVR ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi