S5Fan
Myślę że nie za każdym razem musicie zakładać złą wolę producenta czy serwisu. Jeśli naprawdę jakaś usterka występuje bardzo rzadko i nie można jej zasymulować to trudno żeby serwisant wymieniał na pałę elementy telefonu które tanie nie są.
Przecież serwisant ma podejrzewam bardzo krótki kontakt z telefonem. Nie testuje go całodobowo przez kilka dni bo ma urządzeń do naprawy pewnie kilkadziesiąt
Najlepiej nagrać lub sfotografować taka usterkę
Nie wiem jakie Ty masz podejście do świata, każdy ma inne. Ale ja mam takie, jeżeli kupuje urządzenieza niemałe pieniądze to wymagam od niego co najmniej aby było zgodne z opisem, krótko mówiąc by było sprawne. Jeżeli dostaje kota w worku, dostaje urządzeniez jakąś najprawdopodobniej wadą fabryczną, nawet może trudno wykrywalną to nie interesuje mnie tłumaczenie, że serwisant nie ma całodobowej styczności z moim telefonem. Ja w tym momencie wymagam, a nawet żądam aby ten serwisant doprowadził mój telefon do stanu poprawnego poprzez jego naprawę bądź wymianę na nowy egzemplarz.Od takiej firmy jak Samsung wymagam odpowiedniego podejścia do klienta, a nie odsyłanie drugi raz niesprawnego urządzenia, tym bardziej, że w serwisie spędził nie dwie doby, a 12 dni!
locarnop
A w Katowicach oddawałeś sprzęt osobiście do serwiswu Maksium, czy załatwiałeś, to przez BrandStore w Silesia City Center ? Bo też muszę zanieść A5 do naprawy i zastanawiam się gdzie będzie najlepiej.
Ja oddawałem do serwisu Maksimum. Ale oni przy poważniejszych usterkach odsyłają do serwisu CCS do Piaseczna tak jak pisałem wyżej. Mój telefon wylądował tam dwukrotnie kiedy osobiście oddawałem go w Katowicach. Dlatego jutro za pośrednictwem strony www serwisu CCS Piaseczno zamawiam kuriera i wysyłam telefon (oczywiściez załączonym filmem) za darmo na własną rękę, szkoda czasu na dojazd i czasu by telefon bezczynnie leżał w Katowicach.
Jutro tu na forum zamieszczę również filmz pojawiającymi się zakłóceniamiekranumojej A piątki. Mam w końcu asaw rękawie! Nie potrzebowałem przy tym 12 dni lecz kilka minut na zainstalowanie aplikacji.
locarnop
Ja tam z Regenersis nie miałem problemów, przynajmniej jak oddawałem Lumie do naprawy. Chociaż wiadomo, że czasami usterki są takie dziwne, że trzeba je nieźle przedstawić.
A tak w ogóle ktoś wie jak wygląda procedura zamykania A5 2016 ? Jak to jest klejone ?
Z tego co mówili telefon rozbierany jest i składany za pomocą przyssawek.