Skocz do zawartości
xywameg

Xperia Z3c, a brand operatora, simlock, bootloader - dyskusja, opinie, temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Na zdjęcie simlock będzie trzeba przeznaczyć ~100zł (pod warunkiem że nie ma zablokowanego licznika). Jak ma zablokowany licznik to jeszcze więcej będzie to kosztować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a taki customization version

     

    1288-7915_R2C

     

    Z3C sw: 1285-6521_23.1.A.0.690

     

    to jakiś brand?  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Aruxo
    1288-7915_R2C

     

    Ten numer jest niebrandowany na centralną europe

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie

     

    Korzysta ktoś z płatności telefonem? Podpisałem nową umowę w T-Mobile, stałem się właścicielem Z3C. Domyślnie w telefonie nie było aplikacji MyWallet. Wysłałem SMS o treści A na numer 8011. Powinienem dostać link do aplikacji. Niestety, w wiadomości było napisane, że karta jest poprawna, ale telefon jest nieobsługiwany.

     

    Trochę to dziwne, Z3C ma NFC, przecież to ten sam telefon co Z3. Spotkał się ktoś z czymś takim? Skąd wziąć tą aplikację i czy na prawdę Z3C nie jest z nią kompatybilna? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    m_gal

    Ja korzystam z płatności przy pomocy telefonu, uważam to za całkiem sensowne rozwiązanie. Wszystko chodzi bez problemu. Jeśli telefon brałeś od T-mobile, to wszystko powinno działać, bez zastrzeżeń.

    Fakt, że jak otrzymałem telefon, w nim również nie znalazłem preinstalowanej aplikacji, dopiero później pobrałem ją i musiałem poprosić w mBanku o wyrobienie nowej karty PaySIM, gdyż stara przestała działać po zmianie karty SIM - wcześniej w Z1 Compact była większa karta.

    Jeśli nie działa, dzwoń do BOK.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W poniedziałek przejdę się do swojego konsultanta. Dzisiaj BOK i tak nie odpowie. Na stronie T-Mobile Trendy są wypisane kompatybilne urządzenia, Z3C jest kompatybilne:

     

    System operacyjny i jego wersja: Android 5.0.2
    Wersja oprogramowania: 23.1.A.0.726

     

    ja mam:

     

    System operacyjny i jego wersja: Android 5.0.2

    Wersja oprogramowania: 23.2.A.1.62

     

    Jak zwykle T-Mobile po raz kolejny daje ciała i nie aktualizuje aplikacji dla najnowszych aktualizacji telefonów. A ja mam telefon z NFC, którym nie mogę płacić.

     

    EDIT:

     

    Odpowiedź konsultanta z 20.06 na T-Mobile Trendy odnośnie braku aplikacji na najnowsze telefony:

     

    "Witam. Obecnie sprzedawane modele nie wspierają MyWallet. Oprogramowanie wspierające tę funkcjonalność jest dopiero w przygotowaniu. Niestety może to potrwać około 2-3 miesiące. Pozdrawiam."

    Edytowane przez KrzysiuGKW

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    m_gal

    Nie wiem z kim rozmawiałeś, ja mam ten sam numer kompilacji (23.2.A.1.62) i wszystko śmiga jak powinno.

    P.S. aplikacji MyWallet nie aktualizowano już dłuższy czas, a i tak działa. Wersja 3.10.4 ostatnia aktualizacja 26.08.2014

    Nie poddawaj się, tylko walcz o swoje, zawsze możesz złożyć reklamację, dział techniczny T-mobile powinien ogarnąć temat w ciągu kilku dni.

    Edytowane przez m_gal

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za wiadomość. W takim razie zaraz leci zgłoszenie do BOA.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    m_gal

    Dziś wyskoczyła mi aktualizacja OTA, zrobiłem - mam teraz Lolipop 5.1.1 o oznaczeniu końcowym . 546, musiałem tylko odinstalować apkę MyWallet i ponownie ją doinstalować, wszystko działa jak powinno.

    <<< na'Tapatalkowane na Z3c >>>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x