Witam,
Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedź, niestety wszelkie podpowiedzi nie poskutkowały i cały czas telefon nie widzi żadnych kart SIM.
Nie sądzę, że problem tkwi w uszkodzeniu mechanicznych, gdyż w momencie włączania telefon prosi o kod PIN stosowny do włożonej karty SIM, poza tym telefon mi nigdy nie upadł choćby nawet z małej wysokości.
Stawiam więc na jakiś błąd softwarowy, choć też nie wiem skąd mógł się wziąć, gdyż nic pod tym względem nie robiłem, nie robiłem roota, nie instalowałem ROM Menagera, w ogóle nic z nim nie robiłem, poza ściągnięciem kilku gier z Android Market. Tak jak pisałem wcześniej, telefon kupiłem tydzień przed powstałą usterką i po prostu w tak świeżym modelu nie chciałem grzebać.
Kwestia zablokowania telefonu przez policję chyba też jest mało prawdopodobna, telefon był kupiony w eleganckim salonie z telefonami w centrum handlowym w Warszawie, był nowiutki, wszystko oryginalnie zapakowane w foliach, mam pisemną gwarancję z numerem IMEI oraz pisemny paragon również z tym numerem.
Pani która mi go sprzedawała, powiedziała, że telefon pochodzi z dystrybucji sieci PLUS i jest fabrycznie bez SIMLOCKA.
No cóż, czeka mnie wizyta w tym salonie z reklamacją fajnie by było jak by mi od ręki wymienili na nowy, choć to mało prawdopodobne, mam nadzieję, że serwis się sprawdzi i nie będę czekał miesiąc na naprawę.
Oczywiście napiszę jak sprawa się zakończyła.