Skocz do zawartości
Raku14

LG P970 nie widzi kart sim

    Rekomendowane odpowiedzi

    Raku14

    Witam,

    Mam następujący problem, otóż mój LG P970 nie widzi karty sim, jednak dziwne jest to, że przy włączaniu prosi o PIN, po wpisaniu kodu jest informacja, że kod zaakceptowany. Pomimo akceptacji telefon nie widzi karty SIM,

    czyli wyświetla ikonę karty SIM z małym czerwonym wykrzyknikiem oraz małym iksem nad ikoną zasięgu.

    Przy zablokowanym ekranie na wyświetlaczu pojawia się napis BŁAD ZABEZPIECZEŃ.

    Telefon kupiłem dwa tygodnie temu w sklepie z telefonami, jako nowiutki bez sim locka, przez pierwszy tydzień wszystko śmigało bez najmniejszych problemów w sieci T-Mobile, potem nagle przy próbie wybrania numeru nagle pojawił się brak karty SIM i nie udało się wykonać żadnego połączenia. Próbowałem wkładać inne kary Sim zarówno inne z sieci T-Mobile jak i z innych sieci, PLUS i Orange (nie próbowałem tylko PLAY'a) niestety cały czas to samo. Oczywiście zresetowałem telefon z poziomu Menu (Ustawienia/Prywatność/Ustawienia fabryczne) lecz to, oprócz wykasowania wszystkich ustawień i aplikacji wcześniej zainstalowanych z Android Market, też nie pomogło. Mam wersję Androida 2.2.2 a oprogramowania V10e

    Dodam tylko że pozostałe funkcje telefonu działają bez problemu łącznie z WI-FI i czytaniem karty SD

    W związku z powyższym chciałbym się zapytać czy ktoś miał podobny problem, albo czy ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem zanim wyruszę do serwisu. Chciałbym się również zapytać czy jest możliwy jakiś inny reset telefony niż ten z poziomu MENU, np. poprzez jakąś kombinację klawiszy.

    Z góry dziękuję za pomoc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    massiwo

    jeszcze jeszcze opcje hard reset z pozycji ukrytego menu...

    poszukaj na forum, bo sam nie wiem jak to dzial :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie rób hard resetu bo podobno są problemy z jakimś kodem zrobisz hard i telefon chce kod na odblokowanie. Już było u nas o tym na forum.

    Według mnie możesz mieć uszkodzone gniazdo do kart sim. U mnie wystarczy leciutko wyciągnąć kartę i już krzyczy że niema sim dosłownie milimetr. Karta musi być dopchnięta do końca może ten metal trzymający sim masz luźniejszy. Musisz sprawdzić jak nie no to nie pozostaje nic innego jak gwarancja a tak z ciekawości nie spadł Ci albo coś ?:)

    a co do tego czerwonego x to mam tak jeśli niema zasięgu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Drako

    Na twoim miejscu udałbym się do sieci, z której pochodzi telefon (zakładając, że ktoś go kupił np. w timobilu i potem oddał do komisu) lub zaniósł go do miejsca zakupu (i te szczegółowo sprawdził). Czy kupiłeś telefon w zafoliowanym pudełku czy już otwarty? Nie zdziwiłbym się, że telefon był np. skradziony i w sieci poprzez IMEI go zablokowali czyli użyteczność telefonu z kartą SIM (stąd też napis błąd zabezpieczeń.) Zawsze możesz iść z telefonem i papierami na policję i oni sprawdzą po IMEI telefonu czy nie został zgłoszony/zablokowany.

    Bardziej optymistyczna wersja to ta, że masz uszkodzone gniazko kart SIM i serwis pomoże ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeżeli masz uszkodzone coś to możesz iść do sklepu i reklamować przez niezgodność towaru z umową. Dadzą ci drugi i git

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Robiłeś roota? Instalowałeś ROM Managera? Podobny problem ma ktoś na XDA, ale tam napisał, że stało mu się to po instalacji ROM Managera i próbie flashowania.

    Proponuję Hard Reset 3845#*970#.

    nie rób hard resetu bo podobno są problemy z jakimś kodem zrobisz hard i telefon chce kod na odblokowanie. Już było u nas o tym na forum.

    Nie, jeśli ktoś po prostu nie ustawi kodu i go nie zapomni... Ja robiłem już wiele razy Hard Reseta na każdym sofcie i nigdy nie miałem problemu z jakimś kodem.

    Myślę, że dla niego to jedyne rozwiązanie w tej chwili.

    Nie zdziwiłbym się, że telefon był np. skradziony i w sieci poprzez IMEI go zablokowali czyli użyteczność telefonu z kartą SIM
    Też o tym pomyślałem.
    Zawsze możesz iść z telefonem i papierami na policję i oni sprawdzą po IMEI telefonu czy nie został zgłoszony/zablokowany.

    Przy okazji zatrzymają telefon, jeśli jest kradziony i nowy właściciel może mieć poważne problemy. Paserstwo, itp.

    Jeśli ma papiery, paragon z IMEI lub faktura albo jakiś inny wiarygodny dowód zakupu z dokładnymi danymi sprzedawcy (komisu) to niech idzie na Pol.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Raku14

    Witam,

    Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedź, niestety wszelkie podpowiedzi nie poskutkowały i cały czas telefon nie widzi żadnych kart SIM.

    Nie sądzę, że problem tkwi w uszkodzeniu mechanicznych, gdyż w momencie włączania telefon prosi o kod PIN stosowny do włożonej karty SIM, poza tym telefon mi nigdy nie upadł choćby nawet z małej wysokości.

    Stawiam więc na jakiś błąd softwarowy, choć też nie wiem skąd mógł się wziąć, gdyż nic pod tym względem nie robiłem, nie robiłem roota, nie instalowałem ROM Menagera, w ogóle nic z nim nie robiłem, poza ściągnięciem kilku gier z Android Market. Tak jak pisałem wcześniej, telefon kupiłem tydzień przed powstałą usterką i po prostu w tak świeżym modelu nie chciałem grzebać.

    Kwestia zablokowania telefonu przez policję chyba też jest mało prawdopodobna, telefon był kupiony w eleganckim salonie z telefonami w centrum handlowym w Warszawie, był nowiutki, wszystko oryginalnie zapakowane w foliach, mam pisemną gwarancję z numerem IMEI oraz pisemny paragon również z tym numerem.

    Pani która mi go sprzedawała, powiedziała, że telefon pochodzi z dystrybucji sieci PLUS i jest fabrycznie bez SIMLOCKA.

    No cóż, czeka mnie wizyta w tym salonie z reklamacją fajnie by było jak by mi od ręki wymienili na nowy, choć to mało prawdopodobne, mam nadzieję, że serwis się sprawdzi i nie będę czekał miesiąc na naprawę.

    Oczywiście napiszę jak sprawa się zakończyła.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    No cóż, czeka mnie wizyta w tym salonie z reklamacją fajnie by było jak by mi od ręki wymienili na nowy, choć to mało prawdopodobne, mam nadzieję, że serwis się sprawdzi i nie będę czekał miesiąc na naprawę.

    Znając życie to odeślą Cię z kwitkiem i każą zgłosić się do serwisu LG.

    A ten niestety jest wątpliwej jakości. W moim przypadku podmienili baterię na starszą i uszkodzili mi ramkę wyświetlacza (musiał ktoś czymś uderzyć, lub telefon komuś upadł).

    O serwisie LG w Mławie możesz poczytać sobie TUTAJ.

    Polecam Ci napisać reklamację w 2-óch egzemplarzach (niezgodność towaru z umową) w której żądasz zwrotu pieniędzy lub wymiany na egzemplarz wolny od wad, udać się z nią tam gdzie kupiłeś, położyć pisemko i poprosić o podpisanie go z podaniem daty. Mają wtedy 2 tygodnie na pisemną odpowiedź.

    Jeśli nie zdążą to wtedy muszą spełnić Twoje żądania.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Raku14

    Witam ponownie,

    Po równiutkich dwóch tygodniach, odebrałem telefon z serwisu, teraz wszystko jest ok, ale trzeba było wymienić płytę główną.

    Trochę dziwne po niecałych 3 tyg. użytkowania, ale najważniejsze że wszystko jest już ok.

    Dziwi mnie trochę, że zmienili mi oprogramowanie z V10e na V10a, nie wiem czy podnosić larum z tego powodu czy dać sobie spokój.

    W związku z powyższym, mam pytanie jakie są różnice w tych wersjach oprogramowania (na pierwszy rzut oka nie zauważyłem), bo jak duże to może jednak się kłócić z serwisem.

    Dzięki za odpowiedź i sorry za mały OffTopic.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    serwis zawsze wgrywa starszą , zaaktualizuj 30 minut roboty

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.