Skocz do zawartości
Pierun

Wymieniony w nieautoryzowanym serwisie ekran ma wady. Co spowoduje ponowne odesłanie?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Pierun

    Przed świętami odebrałem telefon z nieautoryzowanego serwisu, gdzie wymienili mi ekran na nowy (ponoć na oryginalny). Na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało ok, więc zapłaciłem, podziękowałem i wróciłem do domu. Dopiero po powrocie zauważyłem, że przy korzystaniu z ekranu dotykowego telefonu na środku pojawiają się odbarwienia (prawdopodobnie pod naciskiem palca digitizer dotyka wyświetlacza ). Wszystko było by ok, gdyby to się działo pod dużym naciskiem, ale to się dzieje nawet przy delikatnym muskaniu palcem. Moje pytanie to, czy w tej sytuacji serwis będzie musiał naprawić ową usterkę bezpłatnie? Jeżeli mi odmówią, a wina jest jednoznacznie ich bo ekran prawdopodobnie został źle przez nich przyklejony, to co będę mógł zrobić?

    Edytowane przez Pierun

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Daniel.

    Ekran czyli cały front czy tylko szybkę?

    Jeśli tylko szybka to niestety tego nie da się zarobić jak w oryginale i zawsze będzie ten efekt że względu na to iż szybka nie jest już przyklejona do digitizera.

    Jeśli cały front to nie jest on oryginalny lub jest wadliwy.

    Porozmawiaj z tym serwisem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Pierun

    W telefonie stłukłem digitizer (tzn przednia szybka się stłukła), a sam ekran pozostał bez uszkodzeń. W serwisie powiedzieli mi, że jest możliwość wymiany samego digitizera, ale nie ma gwarancji, że uda im się odkleić ekran od stłuczonej szybki, więc wybrałem opcje wymiany ekranu wraz z digitizerem. 

     

    Do serwisu mam zamiar się wybrać dopiero w poniedziałek

    Edytowane przez Pierun

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Seiko

    Pewnie przykleili Ci na taśmę dwustronną, zamiast na klej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak jak kolega wyżej mówi, przykleili na taśmę dwustronną po rantach ekranu, a w oryginale jest klejony po całości ;)

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Pierun

    Dodatkowo na ekranie jest jakby odbarwienie w postaci przezroczystej rysy, które jedynie mogło powstać od środka (tylnej części ekranu). W serwisie powiedzieli mi, że skontaktują się z producentem i dadzą mi znać. Domyślam się, że producent nie będzie obchodziła ta sprawa i na pewno nie wymienią tego na nowe. 

    W tej sytuacji, gdy serwis odmówi mi darmowej wymiany (bo ekran jest uszkodzony, najprawdopodobniej został uszkodzony przy montażu ), to czy mogę coś z tym zrobić? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Daniel.

    Z mojego punktu widzenia zostałeś oszukany. Twierdzisz że zgodziłeś się na wymianę całęgo ekranu wraz z digitizerem czyli w tym wypadku ekran ( szybka ) powinna być przyklejona do digitizera czy to ori front czy też zamiennik po całej płaszczyźnie LCD a z tego co piszesz, opisujesz została wymieniona sama szybka bez digitizera stąd ten efekt przy dotykaniu ekranu i ta " rysa " pod szkiełkiem na digitizerze. Parę razy wrzucałem na forum filmik jak odklejają szkło od digitizera. Po tym filmiku powinieneś stwierdzić czy dana rysa powstała w wyniku odklejania szkła.

    Proszę:

    Edytowane przez bartekc00
    filmy też umieszczamy w spoilerach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Pierun

    W serwisie powiedzieli mi, że ten efekt przy dotykaniu ekranu będzie zawsze, gdy wymienia się tylko ekran z digitizerem i że trzeba wymienić cały front (z ramką) żeby to wyeliminować. Coś podejrzewam, że oszukali mnie w tym serwisie i wymienili sam digitizer bez ekranu ( bo ekran był w pełni sprawny) i skosili ode mnie za wymianę ekranu z digitizerem.

    Co do tej ryski, to sam nie wiem jak ona mogła powstać. Podsyłam kilka zdjęć, sami zobaczycie https://goo.gl/photos/wEcwvwnqNjEfGSvRA

     

    No nic, na razie czekam na telefon z ich strony co z tym ekranem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dypek

    Skorzystaj z rękojmi - opisz wady napisz pismo ze swoimi żądaniami(poprawna naprawa obniżenie kosztów lub odstąpienie od umowy i doprowadzenie telefonu do sntanu z przed naprawy i zwrot gotówki) zostaw telefon z pismem i czekaj mają max 14dni na odpowiedź. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masz rację, oszukali Cię... Jakby przykleili na plastry OCA lub klej LOCA to by było normalnie.

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.