Skocz do zawartości
Sumeek

Sony M4 Aqua - dyskusja i opinie na temat telefonu

    Rekomendowane odpowiedzi

    brzytew

    Ja za telefon dałem 800zł ( kupowany przez olx od babki ktora przedluzyla umowe w orange), kiedy kupowałem go w sklepach był za 1149zł coś takiego. Gdybym wyłożył te 1149zł to może inaczej bym patrzył na ten telefon i żałował, że nie poszukałem LG G2 jeszcze gdzieś na allegro z polskiej dystrybucji.

    Jak na te cene to może ma parę wat, ale zalet też sporo. Ogólnie to mialem wczesniej S4 w wersji amerykanskiej i planowalem kupic s4 w wersji polskiej, ale zbyt dużo wołali za używke w bardzo dobrym stanie 900zł, a za używke w dobrym albo średnim 750-800zł, a kupować za tyle używany telefon bez gwarancji to mija się z celem, bo szkoda kasy.

    Jedyne co mnie wkurza w tym telefonie to słaby Autofokus w aparacie. Czasami ciężko mu złapać ostrość, a zrobienie szybko zdjęcia ostrego jest niemal niemożliwe. Oglądałem recenzję i dochodzę do wniosku, że być może jakaś partia ma słabsze moduły aparatu bo były recenzję, np w twardym resecie urbańskiego gdzie ten aparat zachwalał, więc może kwestia właśnie kto na jaką partię trafi.

    Jeszcze jedno co mnie wkurza to zrywanie połączenia wi-fi często mam ikonkę z wykrzyknikiem i mi rozłącza sieć, ale czuje, że to problem oprogramowania, a nie telefonu.

     

    A co do wydajności to na telefonie chetniej przeglądam internet i YouTube niż na moim 8letnim kompie to muszę przyznać. W gry nie gram bo szkoda mi baterii.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Piwakk

    Ja miałem brać samsunga s4 z tmobile ale babka odradzala ze względu na że mało maja sztuk już i może przyjść po kimś model używany z jakimis rysami. A teraz pluję sobie w twarz bo trzeba było brać tą s4

    Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

    Edytowane przez PiwakkPL

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mxs

    to samo uslyszalem w salonie o s4 i htc820

     

    [ciach] moglem sie upierac

    bo na bank oba w/w telefony sa lepsze od m4

    Edytowane przez Mikel25
    Nie używamy wulgaryzmów w żadnej formie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Piwakk

    Htc820 za duży był dla mnie więc go dorzuciłem. Alw naprawdę ten samsung byłby lepszym wyborem pomimo tego, że go nie zrootuje sie bez utraty gwarancji

    Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam , ja za telefon dałem 480 pln , telefon miał czerwony pasek przez cały wyświetlacz   bardzo cienki dałem na gwarancję i wszystko naprawiono . Telefon ma gwarancje do grudnia 2017 więc warto i jak do tej pory jestem zadowolony . Mam nadzieję z Antka 6 i pewne zwiększenie możliwości tego telefonu w końcu to 8 rdzeni .ale ogólnie jest ok i polecam ten telefon .

    Edytowane przez edyp460

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Obecnie posiadam HTC Desire 610. Zastanawiam się nad następcą moje Htceka.

    Jak te głośniki stereo w Sony M4 mają się do tych montowanych przez HTC?

    Czy ładnie grają, jakie tony przeważają? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Up. Xperia M4 ma tylko jeden głośnik od multimediów i jest na dolnej krawędzi ;) Lecz jest mod że mogą grać główny od multimediów i drugi od rozmów razem jednocześnie :DDD

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zimoh

    Jak dla mnie najlepszy telefon za tę cenę - M5 nie miałem w dłoni, ale kartce wygląda tylko nieco gorzej niż Z5 w wersji podstawowej. O dziwo ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    brzytew

    No co ty? Sony xperia m5 to kaszana za taką cene 1800zl lepiej kupić Samsunga A5 2016 wydajnosc duzo wieksza a wyglad lepszy od S6. Inna sprawa ze w tej cenie mozna kupic juz Lg G4 a wiec flagowy model.

    Procesor ten z sony m5 jest dostepny w duzo tanszych chinczykach za 700-800zl jest Xiaomi Redmi note 2/3 z tym prockiem. wiec po co przeplacac??

     

    Ten telefon dobry bedzie moze za pol roku, rok w wyprzedazach abonamentowych powiedzmy 300zl przy abo 60zl.

    A najlepiej jakby wymieniali podczad gwarancji z M4 na M5 ale podejrzewam ze to dopiero za 1.5roku, bedzie. Wiec jak komus padnie m4 przy koncu gwarancji to wymiana jak znalazl.

    M5 to kolejny telefon z cena flagowca i przecietnymi podzespolami, dla naiwniakow po prostu takch jak my :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Co do M4a to moja żona chciała go zakupić gdy wymienialiśmy sprzęty przed świętami, całe szczęście że namówiłem ją żeby tak samo jak ja wzięła Huawei p8 lite, miałem wcześniej styczność z M4a mojego kuzyna i na takie bebechy to szału z nim nie było, może w nim jest coś innego niż piszą? Może zawyżyli jego parametry :-D zdjęcia też robi gorsze od P8 lite, a przecież Sony słynie z dobrych aparatów ;-)

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x