Witam, mam ogromny problem z moim NOTE 4. N910F
Miałem go przez pierwsze 3 miesiace w PLAY i zmienilem ze wzgledu na slaby zasieg. (chyba błąd)
Nie wiem czy to wina sieci, czy zbieg okolicznosci ale mam nastepujace problemy:
- telefon rozłącza rozmowy bardzo czesto przy zmianie 2G 3G a LTE juz dawno wyłączyłem bo całkiem wariowało, zdarza sie kilka razy dziennie czasem przez 2 tygodnie nigdy (jestem w T-MOBILE, a zasięg traci w centrum duzego miasta!)
- fatalna jakosc polaczeń, w strefie slabszego zasiegu gdzie moi pracownicy rozmawiaja (w tej samej lub innej sieci) na starych telefonach ja z nikim nie moge porozmawiac caly czas kazdy mowi, ze mnie nie rozumie, ze cos ''pyrczy'' ''przerywa'' itp a ja kogos slysze zazwyczaj idealnie!
Dałem telefon na serwis, wymienili wyswietlacz jakas niby plytke a problem pozostał ten sam.
Czy wysylac ponownie? Ile razy tak moga naprawiac? Jak oni robia te testy w srodku Warszawy?
Najbardziej denerwuje mnie to, ze telefon jest niby PREMIUM a brak mu podstawowej funkcji jaka jest rozmowa.
Czy moze miec wplyw T-MOBILE quality gold?
Prosze o jakies porady.
pozdrawiam!
Lolti