Skocz do zawartości
Alex Arnon

"Brak polecenia" przy próbie wejścia w tryb recovery

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Jeśli taki post jest już na forum, to bardzo przepraszam, ale szukałem i nie mogłem znaleźć. Z góry przepraszam również, jesli pytania są banalne; jestem początkujący.

Otóż, mój telefon, to Bluboo Xtouch. Kiedy próbuję przejść w nim do trybu recovery, ale za każdym razem wyświetla mi się zielony robocik z napisem "brak polecenia" (próbowałem przez android SDK komendą "adb reboot recovery", oraz wciskając przycisk vol- oraz przycisk power; rezultat był ten sam)

Bardzo proszę, powiedzcie mi, co mam zrobić, aby dostać się do tego trybu. Moim celem jest wykonanie roota w tym telefonie, instalując SuperSU binary przez tryb recovery. Czytałem coś, że, aby dostać się do trybu recovery, to potrzebne jest custom recovery, jak clockworkMod albo Team Win Recovery. Ale mogę się mylić. Czy trzeba w telefonie mieć odblokowany bootloader, żeby dostać się do trybu recovery? A czy trzeba mieć odblokowany bootloader, aby zainstalować custom recovery? 

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    maxprzemo

@@Alex Arnon

Egzotyczna marka plus mediatek równa się zero modyfikowania systemu. Ten zielony robocik to właśnie tryb recovery w twoim telefonie. Od androida 5.x w większości telefonów nie ma już interfejsu w trybie recovery. Recovery podczas uruchamiania się odczytuje klucz komend i je wykonuje, nie ma możliwości wysłania komendy po odpaleniu recovery. Gdzie umieścić komendy i jak mają one brzmieć nie mam pojęcia ale podejrzewam że bez roota i tak nie da się ich umieścić w telefonie. Jeśli zależy ci na Roocie to spróbuj alternatywnych metod roota np. programem KingRoot

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi