Skocz do zawartości
kamsui

S6 EDGE-G925F Ekran krawędziowy S6 EDGE Podświetlenie

    Rekomendowane odpowiedzi

    kamsui

    Heja :)

    Ostatnio zauważyłem w moim S6 EDGE, w zegarze nocnym (ekran krawędziowy) emitujące jasne światło u góry wyświetlacza, jest tak tylko gdy włączony jest ekran krawędziowy, sprawdziłem u szwagra w s6 edge i tego nie ma. Co to może być za przyczyna? tylko i wyłącznie wąskie światełko u góry, po całej długości od lewego boku do prawego (nie jest to na pół ekranu, ale oprócz krawędzi reszta powinna być czarna), jak wyłączę zegar nocny to tego nie ma. jak przesuwam palcem aby pojawił się ekran krawędziowy to również tego nie ma. Proszę o wskazówki.  :przytul: mniej więcej na zdjęciu pokazuję o co mi chodzi :P

    #Dodam, że mam szkło hartowane na ekranie (szwagier również) ale może to od tego? ekran pokryty całkowicie szkłem, boki również#

    post-333001-0-04473200-1451835184_thumb.jpg

    Edytowane przez kamsui

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Reset do ustawien fabrycznych, jak nie zadziala szklo wywalic jak to tez nie serwis (gdzie i tak na pkczatku wgraja nowy soft) a jak bedzie trzeba wymienia ekran.

    Wysłane z S6 Edge+

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kamsui

    Reset nie pomógł. Szkło jak delikatnie zdjąłem tylko górna część to nie widziałem pozytywnych efektów... nie widzę żadnych niepokojących zmian w ekranie oprócz tego co występuje tylko w zegarze nocnym. Nie wiem czy jest sens oddawać o to na gwarancję. Dam znać jak zdejme szkło. A Was proszę o sprawdzenie czy też macie coś podobnego. To mój trzeci EDGE... brak powłoki oleofobowej i rysy spowodowane oryginalnym etui - zwrot gotówki. Kolejny - wystająca dioda IR. No i ten... zawsze coś.... masakra.... jednak nie ma ideałów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Uwzglednili Ci gware za rysy od etui? A to ciekawostka... ktory serais taki dobry?

    Wysłane z S6 Edge+

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kamsui

     

    Pisałem do rzecznika prasowego Samsunga i odesłałem go prosto do siedziby samsung w Warszawie. Mogę pomóc w tej kwestii :) za etui też zwrócili pieniądze :)

    Edytowane przez Damian
    Nie cytujemy w całości posta poprzedzającego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to ciekawostka, ciesze sie ze Ci sie udalo. Problem z rysowaniem ekranow prez oryginalne etui jest dosc znany, wiekszosc uzytkownikow rezygnuje z walki :( Co napisałeś rzecznikowi? Odesłałeś na ich prosbe czy z wlasnej incjatywy?

    Edytowane przez GrubyNoodles

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Notatka od Moderatora: Damian
    wykrzyk.png Panowie, to nie jest temat poświęcony rysowaniu ekranu przez etui. Prosze dyskusje przenieść w odpowiednie miejsce lub na PW.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kamsui

    Witam ponownie :)

    Tak jak wcześniej napisał Moderator Damian, co do rys powodowanych przez etui proszę o wiadomość prywatną z pytaniem, bądź też link do tematu rozpoczętego i poświęconego właśnie tej tematyce. Niestety po wymianie szkła, przywróceniu ustawień fabrycznych, ta wiązka nie zniknęła. Nie jest to na tyle drażniące abym odsyłał telefon do serwisu. Prosiłbym tylko osoby które mają ten sam problem o napisanie posta :) Jestem bardzo ciekaw, czym to jest spowodowane, że występuje to tylko przy zegarze nocnym. Pozdrawiam    :cheers:

    Edytowane przez kamsui

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mato15

    Witam, mam to samo co @@kamsui, po gwarancyjnej wymianie ekranu, mi podświetla się lewa krawędź ekranu. Byłem w serwisie tam gdzie wymienili ekran powiedzieli że nie znają tematu i że mogę zostawić telefon oni odeślą do Warszawy i zobaczymy albo czekać na aktualizację oprogramowania :lol1: .... Na miejscu wgrali nowe oprogramowanie ale nic to nie pomogło.. Zastanawiam się czy oddawać na 2 tyg do serwisu czy może jest już jakaś nieoficjalna akcja naprawcza :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x