Swarog Hej, trzeci dzień posiadam Moto X Play, niestety już drugiego dnia zaczął pojawiać się problem z kartą pamięci - kilka razy dziennie pojawia się komunikat o tym, że karta została odłączona (A-Data 16 GB), pomaga restart lub wyjęcie i ponowne włożenie "wsuwki" z kartą pamięci i kartą sim. Karta jest sprawna, bo wcześniej kilka miesięcy służyła mi w LG G3s i ani razu nie było z nią problemu. Macie jakieś pomysły, co może być tego przyczyną?
czakinho Spróbuj ja dobrze ułożyć w tej tacce bo musi się dobrze trzymać nie może latać Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Ramone Ja mam a date 32 gb class 10 i dobrze działa. A formatowałeś ta kartę w telefonie?? Bo jak nie to może byc przyczyna.
Taisho Mam to samo, formatowałem już i kilka krotnie styki czyściłem , karta Kingston 8gb [Dodano: 08 styczeń 2016 - 14:21] Właśnie padła mi kompletnie karta ,już jej nie widzi nawet po restarcie. Widocznie to wina ferelnej karty , musze jakąś skomponować i sprawdzić czy to karta czy slot.
dark1234 Też miałem problem z odczytem karty SD. Próbowałem z kilkoma kartami. Na początku pomagał reset. Potem już nic nie pomagało. W końcu telefon wylądował w serwisie Motoroli. Wymieniona płyta główna (tak napisano w opisie). Od miesiąca wszystko działa jak trzeba 🙂
dark1234 Też moto x play? Tak, dotyczy to Moto X Play. Miesiąc po zakupie pojawiły się problemy z kartą. Pojawił się komunikat nieobsługiwany system plików lub czysta karta, a potem X Play przestała czytać karty. Po miesiącu spędzonym w serwisie działa już ponad miesiąc bez problemów:)
dix241 Jakoś często te adaty siadają, miałem 16gb class 6 zdechła, 32 gb class 10 to samo. W obu przypadkach serwis wymienił na nową. Wysłane z mojego Orange Sego przy użyciu Tapatalka
sebakania92 Mam ten sam problem, więc szyba często występuje w tych Motorolach. Ja mam SanDisk Ultra 16 GB Wysłane z mojego SM-T700 przy użyciu Tapatalka
mkom To samo u mnie. To samo u kolegi..... Kolega kupił X Play - i w ogóle mu karta nie zadziałała (Sandisk Xtreme 32GB.) U mnie po miesiącu użytkowania X Playa - karta zaczęła się rozłanczać... pomagało restart telefonu. Niestety po dwóch tygodniach restartowania (średnio co 2 dni) - karta już się nie wykrywa (Adata 32GB). (bedzie trzeba wysłać na serwis). Pozdro.
225rgnusmas U mnie 5 dni po zakupie karta przestała działać w telefonie - dokładnie to telefon żadnej nie widział...reklamowałem telefon z tytułu rękojmi z opcją wymiany na nowy - rtv euro agd wysłało telefon do serwisu a tam po około 4 dniach informacja o wymianie na nowy model. Teraz karta pracuje.
Ramone To samo u mnie. To samo u kolegi..... Kolega kupił X Play - i w ogóle mu karta nie zadziałała (Sandisk Xtreme 32GB.) U mnie po miesiącu użytkowania X Playa - karta zaczęła się rozłanczać... pomagało restart telefonu. Niestety po dwóch tygodniach restartowania (średnio co 2 dni) - karta już się nie wykrywa (Adata 32GB). (bedzie trzeba wysłać na serwis). Pozdro. Też mam Adate 32 gb class 10 i działa od 5 miesięcy. Może bycze i karta pada, niekoniecznie telefon.
lukasz0318 mam moto x play od lipca w sumie i ostatnio właśnie taki komunikat sie wyświetla ze telefon odłącza kartę czy coś. karta san disc ultra 32gb... włożyłem teraz jakąś starą kingstona 8gb zobaczymy co będzie się działo ale z tego co czytam to chyba będzie serwis 🙁