Skocz do zawartości
jadzias

G2 32GB z Singapuru - czy to oryginał?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, 

na wstępie przepraszam za tytuł, według mnie problem jest obszerniejszy niż jedna linijka, a chciałam zebrać wszystko w jednym temacie. Postaram się krótko.

Dzisiaj w końcu przyszedł do mnie długo wyczekiwany LG G2 D802 32GB, kupowałam przez allegro (KLIK). Jestem laikiem w tej kwestii, dlatego zastanawiam się, czy próbować towar zwrócić, czy np. wgranie nowego softu załatwi sprawę. Proszę o radę w paru kwestiach:

1) Mało "wolnej" pamięci, 10 GB w wersji 32 GB, "Różne" zajmują aż 20,6 GB - czy to pliki systemowe? 

2) Aplikacje są wg mnie różne od tych, które widziałam w oryginalnych LG G2. Brak aplikacji od google (youtube, mail, sklep google, mail), nie mogę także w ustawieniach dodać konta google. 

3) Przyciski domowe wyglądają jak w LG Fino lub Flex, a nie jak w typowym G2. 

4) Wersja oprogramowania to tajemnicze dla mnie ADMIX-ROM, nie znalazłam informacji o nim w internecie

5) Podczas dzwonienia, nie słyszę rozmówcy. Czasem pomaga włączenie - wyłączenie głośnika. 

6) Drobnostka: logo LG z tyłu na klapce znajduje się poniżej przycisku głośności, a nie u dołu, jak w większości telefonów. 

Załączyłam screenshoty, które mam nadzieję wyjaśnią o co mi chodzi. 

Czy to podróbka? Proszę o radę bardziej doświadczonych użytkowników, co zrobili by w takiej sytuacji.

Pozdrawiam :)

post-400024-0-02103200-1452198443_thumb.png

post-400024-0-74395300-1452198443_thumb.png

post-400024-0-53755000-1452198444_thumb.png

post-400024-0-39387700-1452198445_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Daniel.

Hmm na pierwszy rzut oka to jest używany telefon w którym ktoś zainstalował custom ROM . Ten ROM jest w necie ale oczy bolą jak się na te krzaki patrzy na ich stronie hehe. Numer IMEI sprawdzałeś czy to ori 32gb?

Masz 2 wyjścia :