Witam.
Kupiłem nowy smartfon S5 NEO od człowieka, który wziął go w Play przy przedłużaniu umowy (na firmę).
Telefon nie uruchamiany według sprzedającego.
Po uruchomieniu i zapoznaniu się z podstawowymi funkcjami zorientowałem się, że aparat robi zdjęcia bardzo słabej jakości, ziarniste jak ze starek kamerki VGA, niczym nie przypominają zdjęć z tego modelu zamieszonych w necie.
Po przegrzebaniu internetu już wiedziałem, że aparat walnięty, zadzwoniłem do serwisu i kazali najpierw zresetować ustawienia fabryczne aparatu, jeśli nie pomorze to telefon przywrócić do ustawień fabrycznych a jak to nic nie da to do serwisu.
Już się zdenerwowałem, bo nowe urządzenie i zaczynam od serwisu. Jednak naprawdę się wkurzyłem dopiero po resecie (zrobiłem wipe) i telefon każe mi się zalogować do konta google.
Problem jest taki, że za pierwszym razem pominąłem logowanie do konta samsung i konta google. Dopiero kiedy chciałem pobrać coś z marketu PLAY to zalogowałem się na swoje prawdziwe konto, jednak po przywracaniu ustawień fabrycznych z poziomu menu założyłem jakieś nowe konto google, kombinacja przypadkowych klawiszy, której nie jestem w stanie odtworzyć.
Po zrobieniu wipe telefon jest zablokowany!
Dzwoniłem do serwisu, dowiedziałem się, że to jakaś blokada ponownej aktywacji i jeśli nie zaloguję się na konto z którym telefon był zsynchronizowany to oni nie są w stanie tej blokady usunąć!
Nie szukam sposobu jak ominąć ta blokadę, bo wiadomo, ktoś może mieć kradziony telefon i szukać sposobu ominięcia, poza tym nie chcę wgrywać niczego, bo telefon jest nowy i na gwarancji.
Pytanie, czy aby odblokować telefon powinienem się logować na konto google, które było zsynchronizowane jako pierwsze, czy na to, które było zsynchronizowane jako ostatnie przed wipe?
Czy naprawdę serwis Samsunga nie jest w stanie odblokować takiego telefonu?
Mam cały komplet, pudełko, gwarancję, faakrurę WAT z Play, na której jest imei telefonu.
Nowe urządzenie, jeszcze w folii z wadliwym aparatem i teraz jeszcze zablokowane i do kosza?