Skocz do zawartości
jurek.k

Hard Rest - blokada ponownej aktywacji i problem

    Rekomendowane odpowiedzi

    jurek.k

    @@xperiagosc  no właśnie z tą blokadą po resecie jest normalnie: język, wifi, logowanie i tu musi być konto google, różnica jest tylko taka, że to musi być konto, które było zsynchronizowane, nie można tego kroku pominąć, czy utworzyć w tym momencie nowego konta google.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Huawei y560 ten sam problem nie moge pominąc zalogowanie sie na wczesniej schynchonizowane konto czy ktoś ma jakieś pomysły ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jurek.k

    Dzisiaj pracownik Samsunga stwierdził, że serwis poradzi sobie z tą blokadą bez problemu, nie potrafił wyjaśnić, dlaczego serwis na swojej stronie podaje:

    "Naprawa urządzenia z tytułu gwarancji producenta nie może odbyć się, kiedy jest włączona funkcja blokady w telefonie.
    Prosimy zatem o sprawdzenie swojego urządzenia i dezaktywację funkcji blokady ponownej aktywacji (Re-activation Lock) wg instrukcji producenta Samsung przed oddaniem do serwisu."

     

    Natomiast w Play przyjęli telefon bez problemu. W poniedziałek wyślą go do serwisu, ale uprzedzali, że za zdjęcie takiej blokady serwis zwykle pobiera 70zł...
    U mnie uszkodzony jest aparat, więc jest szansa, że za usunięcie blokady nie policzą :)

     

    @Kacper Wancel
    Nie wiem czy jest inny sposób na ominięcie tej blokady poza serwisem, generalnie ma ona zapobiegać zresetowaniu urządzania, które zostało zgubione/skradzione więc może być trudno. Ja nawet nie szukałem takiej możliwości poza serwisem, bo telefon nowy na gwarancji i praktycznie nieużywany.

    Blokada jest po to, żeby właściciel urządzenia mógł go zlokalizować, zdalnie zablokować, usunąć dane z pamięci, może wyświetlić na ekranie komunikat, może zablokować zdalnie ekran kodem pin i znalazca będzie widział tylko wiadomość od właściciela i będzie jedynie możliwość wykonania połączenia do właściciela.
    Właściciel może też zdalnie pobrać listę wykonanych z urządzenia połączeń, wysłanych wiadomości itp. dostanie informację na temat każdej karty SIM, która zostanie włożona do zgubionego telefonu.

    Wgranie nowego softu nic nie daje, jedynie pozbawia użytkownika gwarancji, natomiast blokada nadal pozostaje :)

     

    U mnie sprawa o tyle prosta, że telefon nowy, wzięty w Play, mam dowód zakupu, Play prowadzi rejestr sprzedanych telefonów.

    Dam znać jak sprawa się zakończyła kiedy telefon wróci z serwisu.

    Edytowane przez jurek.k

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    maxprzemo

    Dlaczego o tym samym problemie zakładany jest chyba 10 wątek?

    Bez serwisu idzie ominąć blokadę na kilka sposobów. Jeden z nich w tym wątku http://forum.android.com.pl/index.php?/topic/261003-pomimo-przywrócenia-ustawień-fabrycznych-żąda-nazwy-konta-i-hasła

    Jest tam też napisane jak nie wpaść w pułapkę blokady kontem Google.

    Wysłane z mojego MotoG3

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jurek.k

    Telefon wrócił z serwisu, za odblokowanie policzyli sobie 1zł + VAT :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Teoretycznie, powinieneś się logować do konta, jakie było na tym telefonie stnchronizowne jako pierwsze.

    A co do serwisu, to głupa rżną. Kto niby ma to niby odblokować, jak nie serwis, pan Zenek z komisu? No kurde, bez jaj...

    Wysłane Samsungiem Galaxy J5 (SM-J500FN)™

     

    niestety mam 2 potwierdzone przypadki,że serwis samsung odmówił .

    Więc co do sądu z nimi by trzeba było pójść ?

    Ja sobie poradziłem. Jest człowiek , który usuwa blokadę ponownej aktywacji, oczywiście odpłatnie. Szczegóły na priv.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xperiagosc
    Napisano (edytowane)

    Ale jak to odmówił?? Jeśli masz papiery, i potrafisz udowodnić, że jesteś właścicielem telefonu, to ich psi obowiązek to zresetować. Powinno się pisać do samsunga, ew nagłośnić sprawę, bo jeśli nie ukradłeś telefonu, a tylko kupiłeś go od kogoś, to nie ma żadnych podstaw do odmowy takiej usługi. Chyba, że dupny serwis, i sam nie wie jak to zrobić. No ale od tego są, by wiedzieli, skoro podejmują się napraw telefonów danego producenta.

    Wysłane Samsungiem Galaxy J5 (SM-J500FN)™

    Edytowane przez xperiagosc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ada1

     

    Teoretycznie, powinieneś się logować do konta, jakie było na tym telefonie stnchronizowne jako pierwsze.

    A co do serwisu, to głupa rżną. Kto niby ma to niby odblokować, jak nie serwis, pan Zenek z komisu? No kurde, bez jaj...

    Wysłane Samsungiem Galaxy J5 (SM-J500FN)™

     

    niestety mam 2 potwierdzone przypadki,że serwis samsung odmówił .

    Więc co do sądu z nimi by trzeba było pójść ?

    Ja sobie poradziłem. Jest człowiek , który usuwa blokadę ponownej aktywacji, oczywiście odpłatnie. Szczegóły na priv.

     

    mam ten sam problem z samsung galaxsy j5 prosze o pomoc

     

    Edytowane przez skolsiwo
    Usunięto zdublowany cytat.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x