Słusznie prawi kolega Cygano.
Natomiast byłoby to drugim krokiem,który poczyniłbym w tej sprawie po piśmie do kierownictwa serwisu.
Odpowiedz na pierwsze pismo natomiast dobrze byłoby mieć jako podkładkę, sądzę że w karcie naprawy odmowa jest lakonicznie napisana w trzech zdaniach.
Po Twoim obszernym wyjaśnieniu sprawy w piśmie do serwisu, Oni będą musieli ustosunkować się do sprawy również w szerszym zakresie niż w karcie naprawy.
Niewykluczone że na tym etapie wykażą się rozsądkiem i dokonają naprawy na koszt serwisu, jeśli natomiast nie wykażą się rozsądkiem to będziesz miał komplet korespondencji którą możesz załączyć do pisma kierowanego już bezpośrednio do centali Samsung Polska.Z doświadczenia również mogę ci doradzić,że warto mieć udokumentowaną cała sprawę przebiegu reklamacji.
Daj znać jak temat się rozwinął.
pzdr