Skocz do zawartości
c1481272

Smartwatch dla dzieci, ze śledzeniem GPS

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Proszę o pomoc, co robię nie tak. Nie jest aktywny przycisk POTWIERDŹ REJESTRACJĘ

    Aplikacja to SeTracker2.

    Zegarek to Wonlex GW500S. Na razie nie kupiłem sima, chcę się najpierw zarejestrować.

    Screenshot_20190703-172341.jpg

    Edytowane przez pytlowany

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A może watro poprosić o pomoc w sklepie gdzie kupiłeś smartwacha? 

    My mamy ZEGAREK GPS Q50 z KLUG i mieliśmy podobny problem, napisaliśmy maila do sklepu i Pan pomógł nam przejść rejestracje i wszystko działa bez problemu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    CybPL

    Jest jakaś możliwość usunięcia zegarka z konta? Mam Garett Kids5, czyli Q360, syn zalał go wodą i poszedł w śmieci. Serwis chce zdjęcie naklejek z tyłu i dowód zakupu. Ani jednego ani drugiego już nie posiadam a dodałem nowy zegarek do bieżącego konta. Takim to sposobem ten nieaktywny ciągle mi tam wisi. Ktoś ma jakieś możliwości usunięcia?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Zegarek Xblitz Watch Me ( czyli brandowany chińczyk ).

    Aplikacja twierdzi, że zegarek jest offline, a zegarek pokazuje zasięg na ekranie, dwie strzałki (góra, dół) oraz znaczek lokalizacji. Karta sim z PLAY na koncie pokazuje pobrane kilobajty, także zegarek na pewno ma połączenie z siecią.

    Z długiej listy kodów na tym forum zegarek zareagował tylko na dwie komendy:

    pw,123456,ts#

    Odpowiedział:

    ver:G36S_GM11_1.44_V1.1_2018.06.06_14.20.19;
    ID:1003459094;
    imei:*******************;   - zgodne z naklejką na zegarku
    ZCM:610803345900947;
    ip_url:54.154.14.243;
    port:3020;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:120S;
    bat level:97;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(74);   - to chyba potwierdza, że zegarek jest online?

     

    oraz

    apn,internet,,,26006#

    Odpowiedział:

    APN ok

     

    Kodami nie da się wprowadzić żadnego numeru SOS czy kontaktowego. Już sam nie wiem co może być problemem, może IP które podaje telefon?

    Zaznaczę, że zegarek został poprawnie dodany do aplikacji SeTracker za pomocą kodu QR, co prawda w aplikacji wyświetla się tylko część numeru IMEI, ale zakładam, że to ograniczenia programowe.

    Edytowane przez tomaloo1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Parametry wskazują:

    ip_url:54.154.14.243;
    port:3020;

    iż komunikuje sie z Calmean.

    Po kontakcie z xblitz@calmean, serwis zdalnie zmienił ustawienia na se trackera.

    Wg serwisu zegarek współpracujw jedynie z Calmean i setracer. Ale wg mnie jest on po prostu zablokowaną możliwości konfiguracji poprzez SMSy.

    Też nie mogę wykonać zmian w konfiguracji zegarka.

    Jeśli ktoś wie jak zrobić, aby poprzez smsy można było wykonywać ustawienia w zegarku, to bardzo by się to przydało.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x