Skocz do zawartości
c1481272

Smartwatch dla dzieci, ze śledzeniem GPS

    Rekomendowane odpowiedzi

     

    17 minut temu, Jacek1l napisał:

    Czasami trzeba trochę się poświęcić i poczytać skoro jest w temacie 33 strony to znaczy że wielu czyta i szuka rozwiązania.

    U mnie transfer uruchomił się po komendzie pw,123456,APN,internet,,,26006# APN - dużymi literami u mnie pomogło z kartą VM ale wtedy strzałki się pojawiły

    Udało mi się zczytać wszystko, sprawdziłem większość opcji. Tu nawet nie jest kwestia samej komendy (ja mam akurat kartę Orange) ale braku odpowiedzi smsem na każdą z komend, do tej pory zero smsów od strony zegarka...... Nie wiem zatem czy nawet używam dobrego hasła z innymi komendami, zakładam że nie.

    dodana zawartość

    Może to kwestia samej karty Orange, czytałem że powinna działać w 2G, nie każda karta to wspiera.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Poradziłem sobie z uruchomieniem transferu. Wystarczyła zmiana karty z Orange na Play.

    Jednak nadal nie zegarek nie reaguje na żadne hasło i komendy sms :(

    Edytowane przez TomaszDominik1974

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A czy ma ktoś model klug  GPS KT04, to nowy model i zastanawiam się, czy warty zakupy. Córka jakiś czas temu dostała inny od tego producenta, ale już niedostępny. Czy ktoś może już ma te z nowej kolekcji? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gmpl
    Napisano (edytowane)

    Zakupiłem córce smartwatch Q629 z aparatem foto, radiem, mp3. Zamontowałem MicroSD i kartę SIM Play (na kartę).

    Na początku próbowałem wszystko zestroić z polecaną aplikacją SeTracker V1 i V2, komendy wysłane na zegarek dochodziły, dostawałem potwierdzenia sms.

    Lokalizacja natomiast nie działała, za każdym razem był komunikat, że urządzenie nie jest w sieci, myślałem, że może wina leży po stronie Play'a, z uwagi na roaming krajowy.

    Tym bardziej, że takie info też znalazłem w internecie, dopiero zmiana kart na inne pomagała, nic bardziej mylnego zasięg przecież był, ikonka GPS też, strzałki danych też.

    Próbowałem wpisywać z dużych liter APN, w komendzie pw,123456,APN,internet# dotyczącej internetu, nie było żadnej różnicy.

    Zmieniałem też pw,123456, ip,agpse.3g-elec.com,8001#, zamiast pw,123456,ip,52.28.132.157,8001# nadal nic.

    Przełom nastąpił, gdy sprawdziłem ustawienia pw,123456,ts# jakoś dziwnie wyglądał u mnie numer ID i Imei wpisany do zegarka przy rejestracji i skanowaniu kodu QR,

    więc wysłałem komendę pw,123456,imei,xxxxyyyyyyyyyyx#, gdzie w miejsce xyx wpisujemy swój IMEI. Do aplikacji również wpisałem ręcznie bez skanowania.

    SeTracker jednak nadal miał problem, dopiero z aplikacją FindMyKids  ruszyło, od razu wyskoczyło połączenie z zegarkiem, wszystkie numery SOS,

    czy ustawienie listy numerów, można było ustawić bez problemu, nie ma już komunikatu, że zegarek nie jest w sieci, działa podsłuch otoczenia, zdalne zdjęcia z zegarka,

    lokalizacja GPS (co prawda dokładność pozostawia wiele do życzenia).

    Próbowałem, też z aplikacją MaPaMap - nie mylić z Mapą Map, też zadziałało, natomiast FindMyKids, ma jak na razie najwięcej możliwości

    i jest najłatwiejsza w obsłudze.  Przy konfiguracji FMK, program prosi o wysłanie 3sms z konfiguracją na zegarek, nie ma obaw, wszystko jest ok.

    Mam nadzieję, że kilku osobom pomogą moje osobiste dociekania w kwestii konfiguracji zegarka.

    PS, jeśli zdecydujemy się na FMK, SeTracker nam nie zadziała, mają różne serwery.

    SeTracker wysyłamy pw,123456, ip,agpse.3g-elec.com,8001#, lub pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

    FMK wysyłamy pw,123456,ip,92.53.87.162,8001#

    jeśli nie zadziała nam z 123456 wpisujemy 489789 lub 523681. Wszystko zależy od modelu zegarka.

    W dniu 22.09.2019 o 20:24, TomaszDominik1974 napisał:

    Poradziłem sobie z uruchomieniem transferu. Wystarczyła zmiana karty z Orange na Play.

    Jednak nadaL nie zegarek nie reaguje na żadne hasło i komEndy sms:(

    Prawdopodobnie masz inne hasło niż 123456, spróbuj 489789 lub 523681.

    Edytowane przez gmpl

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Witajcie, odpalałem wrecie mój nowy Q90 i 2 dni walczyłem z odpaleniem Internetu na zegarku. ( były tylko słupki zasięgu, brak strzałek transferu, brak jakichkolwiek literek)

    Sekret braku odpowiedzi na komendę APN był taki iż komenda musi być wysłana przez sms DUZYMI LITERAMI. Wtedy przychodzi sms zwrotny o treści "APN ok".

    U mnie dla virgin mobile zadziałał kod:

    pw,123456,APN,virgin-internet#

    w 90% instrukcji znalezionych w google, słowo apn jest małymi literami.

    Edytowane przez Grzegorz Bniepodam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x