Skocz do zawartości
c1481272

Smartwatch dla dzieci, ze śledzeniem GPS

    Rekomendowane odpowiedzi

    Laurus

    U mnie skończyło się na tym, że napisałam do serwisu zegarka i tam przywrócono mi ustawienia fabryczne. Zmieniłam kartę na PLUSA i wszystko zadziałało. Jeżeli zegarek jest na katę a nie na abonament warto załadować konto na większą kwotę. Mi się udało. Podaję maila do serwisu zegarka GARETT KIDS - [email protected]@garett.pl. Odpowiadają na zapytania w miarę szybko.

    Powodzenia

     

    slaw-na: dzięki za wskazówke.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hej bardzo proszę o odpowiedź. Kupiłam dziecku tego watcha w niemczech. Wsadziła kartę lycamobile. Dzwoniąc na zegarek mogę odebrać połączenie i nie ma problemu. Problem jest w tym że zegarek pokazuje zła datę i godzinę. Czy jeżeli nie mam literki E na ekranie ( brak połączenia z internetem) to czy mogę ustawić prawidłowo datę i godzinę?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Xanth

    @up


     

    Tak. Wysyłając do zegarka SMSa wg wzoru:

     

     pw,123456,time,HH.MM.SS,date,RRRR.MM.DD# - ustawienie czasu i daty  (np. pw,123456,time,14.55.00,date,2016.07.19#)

     

    w zależności od wersji zegarka, kod po "pw" podajemy 123456 albo 523681.

     

    X.

     

    PS. pw,xxxxxx# - zmiana hasła - zadziała wysłane tylko z głównego telefonu, gdzie xxxxxx to nowe sześciocyfrowe hasło (np. 654321 i wtedy używamy już komend zaczynając od pw,654321...)

    Edytowane przez Xanth
    Nie cytujemy posta poprzedzającego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bardzo dziękuję... Udało się. Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    Bardzo proszę o pilna pomoc.

    Jak usunąć zegarek z aplikacji żeby móc go dodać do aplikacji na innym telefonie? Gdy klikam na usuń urządzenie dostaje odmowę 

    Pytanie przy okazji: nie da się zegarków dodać do aplikacji na dwóch telefonach jednocześnie? 

    Edytowane przez Mirekbb
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up 


    Można aplikację zalogować na to samo konto.

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
     

     

    Edytowane przez mykowhai
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

    Napisałem nie jasno. 

    Na moim telefonie dodałem zegarek syna, na telefonie żony (inny uzytkownik) dodałem zegarek córki. 

    Jak zrobić aby oba zegarki były na jednym telefonie widoczne? 

    A najlepiej jakby oba były widoczne na dwóch telefonach. Ktoś tworząc aplikacje do pilnowania dzieci przewidział że są takie, które mają więcej niż jednego rodzica. Czy nie? 

    Edytowane przez mykowhai
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kochani pomóżcie bo już wymiękam.

    na wyświetlaczu mam literkę E, na zegarek mogę zadzwonić i to wszystko

    na SeTracker wciąż mam "urządzenie nie jest w sieci"

    Sieć PLAY

    już kombinowałem że wszystkim, nie za bardzo wiem jak wpisać w komendzie sms "numer_telefonu" gdzie wstawić to _

    poniżej dane , PROSZĘ POMÓŻCIE !!!

    ver:G36S_0.96_SHU_V1.00_1.10_2016.05.05_18.15.27;
    ID:xxx
    imei:357461052523225;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:60S;
    bat level:96;
    language:0;
    zone:2.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(54);

     

    Edytowane przez Artok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Witam,

    Bardzo proszę o pilna pomoc.

    Jak usunąć zegarek z aplikacji żeby móc go dodać do aplikacji na innym telefonie? Gdy klikam na usuń urządzenie dostaje odmowę 

    Faktycznie istnieje problem, chyba każde konto uzytkownika rejestrowane jest w SeTracker na numerze ID i zapisywane (w naszym przypadku) na serwerze "Europa i Afryka". Kolejne ID mogą być dołączane bez rejestracji z wyjątkiem tych już wcześniej zarejestrowanych dla innego konta.

    Być może da się wyrejestrować ID, lecz również nie znam sposobu.

    Teraz mam podobny problem przy przejściu z moimi dwoma zegarkami do nowszej wersji aplikacji "SeTracker 2".

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam pytanie.

    gdzie i jak można odnaleźć numer ID  zegarka? moje dziecko  zniszczyło ( odkleiła i wyrzuciła.) naklejkę umieszczoną z tyłu zegarka. Na pudełku  tez nie mam  żadnego numeru. Zegarek kupiony w USA. Moze jest ktoś kto miał podobny kłopot?

    prosze o pomoc lub pomysły jak odzyskać ID numer.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x