Skocz do zawartości
c1481272

Smartwatch dla dzieci, ze śledzeniem GPS

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hubo

    Maja zasięg masz to widzi kartę sim. Ja też mam problem ten co TY. Pierwszy raz zalogowałem się do systemu bez problemów a po wymianie telefonu już nie mogę w SE tracker . Pisałem do producenta i odpisali mi że usuną ID z serwera i tak czekam już 4 dni ;(.

    Spróbuj zalogować się nie po Wi-Fi a na zwykłym transferze danych mi to pierwszy raz pomogło. Chociaż nie wiem co to miało do znaczenia ale po Wi-Fi mi blokowało rejestrację.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hubo

    Włóż kartę do normalnego telefonu i sprawdź czy działa. Może jeszcze nie aktywna? Jak działa to jest problem. wyłącz telefon i włóż kartę ponownie. Jak działa to rób rejestrację. Jak rejestracja na działającej karcie nie przejdzie to pisz do producenta. Oni pomogą.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Działa, bo ma już jakiś czas, dzwoniłam z niej dziś i dzwoniłam na nią dziś. Co chwilę wyjmuję tę kartę i wkładam od nowa, jestem skłonna zaraz iść i kupić nową byle to zadziałało :( 

    Nie rozumiem dlaczego ta aplikacja nie chce mnie puścić dalej i co oznacza "PROSZĘ POTWIERDZIĆ KOD REJESTRACJNY JEST PRAWIDŁOWA"

    Chętnie potwierdzę ale jak i gdzie? :(

     

    Chińczyk mi pomoże? :( 


    Zawiesił się i od kilku godzin jest ten sam obraz, nie wiem jak go zresetować, czy ktoś może mi pomóc? :((((

    dodana zawartość

    Jesteś jakaś instrukcja on line? :(

    dodana zawartość

    Hubo, na jakiego maila pisałeś do tych od aplikacji? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może komuś się przyda... informacja z serwisu:

    "Aby zresetować zegarem  należy wcisnąć 5 razy przycisk sos, i później 1 raz przycisk 1 i 1 raz przycisk 2.
    W zegarku musi być karta sim bez kodu pin."

    oraz

    " w zegarkach komunikat 'urządzenie nie jest w sieci' występuje na początku i wtedy jeśli zegarek nie jest włączony i połączony z aplikacją.
    Na początek proszę się upewnić że karta w zegarku jest doładowana jest aktywna(nowe karty są nie aktywne do czasu wykonania pierwszego połączenia wychodzącego), nie ma ustawionego kodu pin  i ma włączony internet (Gprs), zegarek jest włączony. 
    Rejestracja 
    id numer - numer zegarka (umieszczony na baterii)
    login - numer karty która jest w zegarku 
    nazwa - dowolne 4-30 słów 
    numer rodzica - wpisujemy numer karty która jest w zegarku
    hasło - 6-12 cyfr lub liter 
    po zarejestrowaniu wchodzimy do aplikacji, w dolnym prawym rogu wchodzimy w brązową ikonę 'zegarki' , klikamy na przycisk zegarki, będzie komunikat brak zegarka,(zegarek musi być włączony ) klikamy ok, powinien wyskoczyć komunikat wysyłanie,  na zegarku powinien włączyć się dzwonek, i wtedy zegarek będzie połączony z aplikacją. Jeśli nie będzie dźwięku proszę powtórzyć ostatnią akcję, i można wejść w aplikacji w mapę, powinna już być lokalizacja zegarka (może być nie dokładna, pokazuje dokładnie lokalizację tylko jeśli zegarek jest na otwartym terenie, w pomieszczeniu zamkniętym używa nadajników sieci komórkowej) . 
    Jeśli będzie dźwięk na zegarku można go wyłączyć przyciskiem power na zegarku, zegarek będzie połączony z aplikacją i wszystkie opcje będą gotowe do użycia. 

    Jeśli nadal będzie występował problem, proszę zastosować powyższe z inną kartą sim, może problem leży po stronie karty sim. "

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, i ja mam kłopot z aplikacją. SeTracker zwariował i też hasło i Id mu nie pasuje. Chyba usunę bo to bezsensu.

    SeTracker 2 działa ale mam spory kłopot - moją lokalizację podaje świetnie a syna ... no coż z 5 km dalej ..... 

    Czym się oba programy różnią? Czy też tak macie - jaka może być przyczyna? Dodam, że telefony poprzedzam 00 a nie + 

     

    I jeszcze czy też data Wam szwankuje i godzina?

    Edytowane przez Kinga Dobrowolska

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gamus

    Witam!

    Mam problem, w wielu miejscach zegarek rozłącza się z internetem i nie można go namierzyć. Czy ktoś wie jak w zegarku ustawić, żeby łączył się w każdej sieci z internetem? Pewnie pomogłoby ustawienie, żeby transmisja danych działała również w roamingu, czyli w dowolnej sieci, z którą się połączy..

    pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Maja-Heniuk udało się Wam zarejestrować so se tracker?  U mnie cały czas jest ten komunikat ze " prosze potwierdzić kod rejestracyjny. Jest prawidłowa " próbowałam już na rożne sposoby i wciąż jest tak samo. Już nie mam pomysłu co robić 

    pozdrawiam

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    hiks

    witam wszystkich i mam problem jak wiekszosc z was mam ten g36 smart wach nie mam literki e i jedyna komenda na ktora reaguje moj zegarek jest 

     

    px,123456,ts#

    dodana zawartość

    juz nie waznyten tracker i inne opcje chcem miec mozliwosc dzonienia na zegarek i moge to robic ale chce tez zeby moje dziecko moglo zadzwonic no nas i to problem bo nie mam jak wpisac nr. do ksiazki

     prubowaalem komendzy podane na stronie 3 tego tematu ale nic nie dziala tylko ta jedna podana wyzej

    Notatka Moderatora: Artok

    Przeczytaj  swój post jeszcze raz, zastanów się co chciałeś napisać i napisz go w języku polskim bez błędów.

    Edytowane przez Artok
    Wstawienie ramki moderatora

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x