Może komuś się przyda... informacja z serwisu:
"Aby zresetować zegarem należy wcisnąć 5 razy przycisk sos, i później 1 raz przycisk 1 i1 raz przycisk 2.W zegarku musi być karta sim bez kodu pin."
oraz
" w zegarkach komunikat 'urządzenie nie jest w sieci' występuje na początku i wtedy jeśli zegarek nie jest włączony i połączony z aplikacją.Na początek proszę się upewnić że karta w zegarku jest doładowana jest aktywna(nowe karty są nie aktywne do czasu wykonania pierwszego połączenia wychodzącego), nie ma ustawionego kodu pin i ma włączony internet (Gprs), zegarek jest włączony.Rejestracjaid numer - numer zegarka (umieszczony na baterii)login - numer karty która jest w zegarkunazwa - dowolne 4-30 słównumer rodzica - wpisujemy numer karty która jest w zegarkuhasło - 6-12 cyfr lub literpo zarejestrowaniu wchodzimy do aplikacji, w dolnym prawym rogu wchodzimy w brązową ikonę 'zegarki' , klikamy na przycisk zegarki, będzie komunikat brak zegarka,(zegarek musi być włączony ) klikamy ok, powinien wyskoczyć komunikat wysyłanie, na zegarku powinien włączyć się dzwonek, i wtedy zegarek będzie połączony z aplikacją. Jeśli nie będzie dźwięku proszę powtórzyć ostatnią akcję, i można wejść w aplikacji w mapę, powinna już być lokalizacja zegarka (może być nie dokładna, pokazuje dokładnie lokalizację tylko jeśli zegarek jest na otwartym terenie, w pomieszczeniu zamkniętym używa nadajników sieci komórkowej) .Jeśli będzie dźwięk na zegarku można go wyłączyć przyciskiem power na zegarku, zegarek będzie połączony z aplikacją i wszystkie opcje będą gotowe do użycia.Jeśli nadal będzie występował problem, proszę zastosować powyższe z inną kartą sim, może problem leży po stronie karty sim. "