Skocz do zawartości
szymon_2304

MEIZU M2 Note - Problem z LTE - telefon kupiony w RTV AGD

    Rekomendowane odpowiedzi

    Tak, musiałem specjalnie wymieniać, obsługuje.

    Wysłane z Meizu M2 Note

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    KARY71

    U mnie zmiana wpisów w apn i restart pomógł w 100%

    Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Spoko, już działa. Pomarańczowi musieli włączyć mi usługę.

    Wysłane z Meizu M2 Note

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,
    Po kilku dniach użytkowania stwierdzam, że zmiana APN pomaga w 100% - po zmianach ponowne uruchomienie tel.

    Od nowości borykałem się z tym problemem, wpisywałem różne APN, ale te z mojego rozwiązania muszą działać w 100% (rzecz jasna dla sieci Plus GSM).

     

    Dziś w końcu mogę się cieszyć LTE w pełni na Meizu :)

     

    Pozdrawiam

     

    Post z parametrami APN oznaczyłem jako rozwiązanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    paveu241

    @@szymon_2304, warto byłoby, żebyś zaznaczył w tamtym poście, że w Play po włączeniu roamingu danych wszystko działa bez zmiany APN, na domyślnych. Niech to będzie taka instrukcja dla potomnych, dodamy tam informacje o operatorach, z których korzystamy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@szymon_2304, warto byłoby, żebyś zaznaczył w tamtym poście, że w Play po włączeniu roamingu danych wszystko działa bez zmiany APN, na domyślnych. Niech to będzie taka instrukcja dla potomnych, dodamy tam informacje o operatorach, z których korzystamy.

    Poprawiłem :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zgodnie z sugestią kolegi Tymcio w weekend zrobiłem ponownie update + clear user data. W poniedziałek w drodze do pracy sprawdziłem LTE. Nie działało... Po powrocie do domu utworzyłem nowy apn według instrukcji kolegi szymon_2304, dałem "ptaszka" i zrestartowałem fona. Dzisiaj rano włączam neta i ...fon od razu pokazuje że działa w trybie LTE(4G)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tymcio

    Super! :) Dobrze wiedzieć jak rozwiązać ten problem na przyszłość :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko uważajcie z tym roamingiem danych w strefach przygranicznych i za granicą. Bo można się ostro zdziwić:)

    Wysłane z mojego SM-T230 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    macjed

    Witm,

    u mnie podobnie, Meizu kupiony w w polskim sklepie RTV ERO AGD (polska dystrybucja). Karta sim i abonament w PLAY, po wprowadzeniu powyższych ustawień dalej lipa. Nie mam nawet na chwilkę LTE. W czym leży problem? Mam tylko nadzieję, że jak będzie wersja FLAME 5.0, to rozwiąże ten problem.

    PS.

    Sprawa rozwiązana, po prostu nie mam w PLAY włączonego pakietu LTE :)

    Edytowane przez macjed

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.