Skocz do zawartości
bieniu79

Pace Control - aplikacja dla biegaczy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym dziś się z Wami podzielić informacją o aplikacji Pace Control. Jest ona stworzona z myślą o biegaczach, po to, aby mogli oni lepiej kontrolować tempo biegu w czasie treningów i startów w zawodach. Sam jestem biegaczem-amatorem (biegam regularnie 4-5 razy w tygodniu) i szukałem aplikacji, która spełniłaby moje wszystkie wymagania w tym zakresie, ale każdej z aplikacji czegoś jednak brakowało. Zakasałem więc rękawy i napisałem swoją. :)

Przebiegłem z tą aplikacją przez niemal cały rok około 2000 kilometrów i aplikacja bardzo mi pomogła. Dlatego upubliczniam ją z nadzieją, że innym biegaczom też się przyda.

---

ZNAJ I KONTROLUJ SWOJE TEMPO.

• Czy chciałbyś poprawić jakość swoich treningów i biegać w ich trakcie dokładnie tak szybko, jak powinieneś?
    • Czy podczas zawodów, choć wydaje ci się, że biegniesz wolno, tak naprawdę rozpoczynasz bieg zbyt szybko i pod koniec dystansu jesteś zbyt wyczerpany, aby dobiec w założonym czasie?
    • Czy chciałbyś biegać według strategii negative split, ale przeliczanie i sprawdzanie międzyczasów jest dla ciebie zbyt trudne lub kłopotliwe?

Jeśli choć raz odpowiedziałeś "tak", prawdopodobnie będziesz zadowolonym użytkownikiem aplikacji Pace Control!

WYBRANE CECHY APLIKACJI:

• Wiarygodna informacja o tempie - algorytm wyliczający tempo dostosowany do specyfiki sygnału gps, dzięki czemu otrzymujemy stabilne i wiarygodne odczyty.
    • Przewidywanie czasu na mecie - obliczanie spodziewanego czasu na mecie na podstawie dotychczas przebytego dystansu i aktualnego tempa.
    • Biegacz-cień - śledzenie biegu w odniesieniu do wirtualnego biegacza, który biegnie na zdefiniowany wcześniej rezultat zgodnie z założoną taktyką.
    • Negative split - osiągaj lepsze wyniki biegając według strategii negative split (rozpoczynaj bieg wolniej i stopniowo przyspieszaj).