Skocz do zawartości
tgi

Model tabletu, na temat którego nic na tym forum nie znalazłem (eSTAR GRAND HD 10.1) → po przywróceniu ustawień fabrycznych - czarne tło.

    Rekomendowane odpowiedzi

    tgi

    Witam serdecznie.
    Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem tabletu eSTAR GRAND HD 10.1 z którym mam problem taki, że po przywróceniu ustawień fabrycznych i ponownym restarcie pojawia się tylko godzina w prawym górnym rogu ekranu. Można też przy odrobinie "gimnastyki" wejść w ustawienia systemu. Nie wiem co z tym fantem zrobić.

     

    Podam szczegółową specyfikację:

    10.1″, 1024×600, HD Screen Technology,

    Capacitive 5-point Touch Screen;

    Quad Core 1,2 GHz processor;

    Internal Memory Size – 8GB;

    Micro SD(HC) Card Slot;

    Operating system: Android 5.1 Lollipop;

    Interfaces: Micro USB, WiFi,

    Cameras: back 2,0 Mpx, front 0,3 Mpx;

    5000 mAh battery

     

    Może ktoś z was doradzi mi, jaki rom wgrać.

     

    Zdaję sobie sprawę, że to nie ten dział, dlatego proszę o ewentualne przeniesienie do innego działu (nie wiedziałem gdzie o tym napisać).

     

    Pozdrawiam.

     

    Edytowane przez tgi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    @@tgi spróbuj wejść do recovery mode (poprzez kombinację klawiszy, np. power + vol down) i tam wybierz "wipe data/factory reset".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tgi

    Dzięki za szybką odpowiedź i za przeniesienie do odpowiedniego działu (tak to jest jak się pisze w nocy i się nie ogarnia).

    Właśnie po tej kombinacji ta sytuacja zaistniała. Kilka razy razy robiłem wipe, wciąż bez zmian. Podejrzewam, że trzeba będzie sflashować, tylko że nie wiem jaki rom do tego. Na stronie producenta nie znalazłem. Napisałem e-maila do nich. Zobaczymy czy odpiszą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tgi

    Odpisali na mojego e-maila. Nie udostępniają romu i zalecają, by skontaktować się z serwisem, który jest w Warszawie. Nie uśmiecha mi się wysyłania sprzętu i czekania nie wiadomo ile, skoro wiem, że mógłbym sam sobie poradzić, jeśli tylko miałbym odpowiednie pliki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x